Бондаренко, Алла ФедорівнаБондаренко, Алла ФедоровнаBondarenko, Alla FedorivnaДубовик, С.В.2011-02-242017-09-072011-02-242017-09-07Бондаренко, А.Ф. Ефективність паблік рілейшнз у контексті формування позитивної репутації банку / А.Ф. Бондаренко, С.В. Дубовик // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : зб. наук. праць / Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України». – Суми, 2010. – Вип. 29. - С. 40-52.0000-0002-8439-1787http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58369У статті розкривається важливість оцінки ефективності заходів банків- ських установ у сфері піару з метою формування позитивної суспільної думки. Досліджується перелік основних методів та інструментів оцінки результатів PR-діяльності та напрямків їх вдосконалення. Визначаються особливості піару, які необхідно враховувати при оцінці його ефективності.The article reflects the actuality of implementation of the public relations activity performance evaluation in a bank sphere. The features of methodology and key forms of PR-efficiency evaluation technologies are described. The ways of increase the more effectively bank’s PR-activity including due to the use of clear evaluation standards are explored.ukcnePR-діяльністьPR-activityPR-valueRC-Indexрекламний еквівалентadvertising equivalentмедіаактивністьmedia activityцільова групаtarget groupвартість брендаbrand valueстейкхолдерська групаstakeholder groupЕфективність паблік рілейшнз у контексті формування позитивної репутації банкуEffectiveness of public relations in the context of positive bank reputationArticle