Білан, М.І.Івашова, Надія ВасилівнаИвашова, Надежда ВасильевнаIvashova, Nadiia Vasylivna2016-01-202016-01-202015Білан, М.І. Бренд «Абабагаламага» на ринку видавничої справи [Текст] / М.І. Білан, Н.В. Івашова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 283-284.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43588Загальна діяльність видавництва показує, що вони розвиваються та ведуть активну діяльність, слідкуючи за сучасними тенденціями. Досить вдало проходить популяризація української книжки серед населення, а тому «Абабагаламага» має задуматись про завоювання титулу видавництво №1 в Україні.ukcneбрендвидавнича справаиздательское делоБренд «Абабагаламага» на ринку видавничої справиTheses