Ляшенко, Ірина ВолодимирівнаЛяшенко, Ирина ВладимировнаLiashenko, Iryna Volodymyrivna2022-12-272022-12-272022Liashenko I. V. Understanding oracy in assessing skills // Філологічні й педагогічні студії у вітчизняній та зарубіжній науці ХХІ сторіччя : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 2022 р. К. : Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2022. С. 134-137.0000-0003-4211-5116https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90409Мовленневі навички було визначено як опис навичок, паралельних грамотності. Таким чином, якщо грамотність охоплює письмо і читання в рамках створення-сприйняття, ораторська мова має справу з говорінням і слуханням. Ця основа відображає комунікаційну модель, яка є предметом навчання базової бесіди чи дискусії. Орація – це перехоплення в процесі спілкування, що підтримує взаємність і робить спілкування доступним.Разговорние навыки были определены как описание навыков, параллельных грамотности. Таким образом, если грамотность охватывает письмо и чтение в рамках сотворения-восприятия, ораторский язык имеет дело с говорением и слушанием. Эта основа отражает коммуникационную модель, являющуюся предметом обучения базовой беседе или дискуссии. Орация – это перехват в процессе общения, поддерживающий взаимность и делающий общение доступным.Oracy has been defined as describing skills parallel to literacy. Thus, while literacy encompasses writing and reading within the creation-perception framework, orality deals with speaking and listening. This foundation reflects the communication model that is the subject of learning basic conversation or discussion. Oration is an interception in the process of communication that supports reciprocity and makes communication accessible.eninc10мовленняговорениеoracyоцінюванняоцениваниеassessmentкомунікаціякоммуникацияcommunicationUnderstanding oracy in assessing skillsTheses