Полежай, А.Чуланова, Галина ВалеріївнаЧуланова, Галина ВалериевнаChulanova, Halyna Valeriivna2020-03-242020-03-242019Полежай А. Мовні засоби увиразнення рекламних текстів [Текст] / А.Полежай, Г.В. Чуланова// Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали VII Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 18-19 квітня 2019 р. – Суми: СумДУ, 2019. – С. 52-57.0000-0001-9961-0308https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76944Об’єктом дослідження є англомовні друковані рекламні тексти. Предметом дослідження виступають їх лексико-семантичні особливості. Матеріалом дослідження є англомовні рекламні тексти провідних зарубіжних компаній. Мета роботи полягає у вивченні лексико-семантичних особливостей друкованих рекламних текстів.ukcneангломовні друковані рекламні текстианглоязычные печатные рекламные текстыEnglish-language printed advertising textsлексико-семантичні особливостілексико-семантические особенностиlexical-semantic featuresМовні засоби увиразнення рекламних текстівTheses