Головань, М.С.2012-02-272017-08-072012-02-272017-08-072011Головань М.С. Реалізація компетентнісного підходу в умовах кредитно-модульної системи організації навчання інформатики / М.С. Головань // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2011. – № 1 (11). – С. 110-119.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57719У статті аналізується кредитно-модульна організація навчального процесу з позицій системного підходу. Показано, що кредитно-модульна система організації навчального процесу є складним явищем. Основними компонентами кредитно-модульної системи організації навчання є: мета використання; завдання та функції; принципи, що покладені в основу методології досягнення цілей; зміст, ресурсне забезпечення, очікувані результати. Кредитно-модульна організація навчального процесу є самокерованою соціальною системою.The realization of competence approach is described in the conditions of credit-module systems of organization of studies of informatics in economic higher educational establishment. The teaching purpose is formulated as a system of informatics competency which is up-diffused among the modules of educational discipline. The model of the methodical system consists is having a special purpose, rich in content, processual-active, organizationally administrative and successful-evaluative functional components.ukcneпедагогіка вищої школикомпетентнісний підхідінформатичні компетенціїметодична системакредитно-модульна система організації навчанняeducation of high schoolcompetence approachinformatics competencymethodical systemcredit-module system organization of teachingРеалізація компетентнісного підходу в умовах кредитно-модульної системи організації навчання інформатикиRealization of competence of approach in the conditions of credit-module systems of organization of studies of informaticsArticle