Ковальова, Тетяна ВікторівнаКовалева, Татьяна ВикторовнаKovalova, Tetiana ViktorivnaЛітвінчук, А.2017-12-072017-12-072017Літвінчук, А. Національні символи в українській рекламі [Текст] / А. Літвінчук, Т.В. Ковальова // Журналістська освіта в Україні: світові професійні стандарти: ХІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція (м. Суми, 11-12 травня 2017 р.). – Суми: СумДУ, 2017. - С. 36-39.0000-0002-6551-4139http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64604На прикладі української реклами проілюстровано специфіку використання національної символіки. Проаналізовано комерційні та соціальні рекламні повідомлення, визначено доречність використання символів та з’ясовано їх маніпулятивний вплив на реципієнтів.In the example of specificity Ukrainian Advertisement use national symbols. Analysis of the commercial and social advertising determines the relevance and use of symbols found manipulative effect on recipients.ukcneрекламаadvertisingнаціональні символинациональные символыnational symbolsзасоби масової комунікаціїсредства массовой коммуникацииmass communication.Національні символи в українській рекламіTheses