Ілляшенко, Сергій МиколайовичИльяшенко, Сергей НиколаевичIlliashenko, Serhii MykolaiovychШипуліна, Юлія СергіївнаШипулина, Юлия СергеевнаShypulina, Yuliia SerhiivnaІлляшенко, Наталія СергіївнаИльяшенко, Наталия СергеевнаIlliashenko, Nataliia Serhiivna2015-07-142015-07-142015Illiashenko S.M. Knowledge management as a basis for innovative development of the company / S.M. lliashenko, Y.S. Shypulina, N.S. Illiashenko // Actual Problems of Economics. – 2015. – № 6 (168). – Р. 173-181.0000-0001-5484-97880000-0002-8133-578Xhttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41618Розроблено концептуальні засади системи управління продукуванням, накопиченням і комерціалізацією актуальних знань як основи інноваційного розвитку підприємства. Визначено і систематизовано види знань, які дозволяють обрати ефективні стратегії інноваційного зростання підприємства. Виконано систематизацію стратегій інноваційного розвитку залежно від ступеня новизни продуктових інновацій для галузі, а також типу інноваційного бізнесу підприємства-інноватора. Розроблено підхід до забезпечення узгодженої взаємодії знань різних видів в процесі управління інноваційним розвитком підприємства.Разработаны концептуальные основы системы управления продуцирования, накопления и коммерциализации актуальных знаний как основы инновационного развития предприятия. Определены и систематизированы виды знаний, которые позволяют выбрать эффективные стратегии инновационного роста предприятия. Выполнено систематизацию стратегий инновационного развития в зависимости от степени новизны продуктовых инноваций для отрасли, а также типа инновационного бизнеса предприятия-инноватора. Разработан подход к обеспечению согласованного взаимодействия знаний различных видов в процессе управления инновационным развитием предприятия.The article contains elaboration of conceptual bases of production management, accumulation and commercialization of current knowledge as the basis for innovative development of the company. The types of knowledge that allow to choose effective strategies for company’s innovative growth are defined and codified. Strategies of innovative development were systematized depending on the degree of novelty of the product innovation for the industry, as well as the type of business of the innovator enterprise. The approach to providing coordinated interaction of different knowledge types was offered to follow in the process of enterprise’s innovative development.encneуправління знаннямиуправление знаниямиknowledge managementпродукування знаньпродуцирование знанийknowledge productionкомерціалізація знанькоммерциализация знанийcommercialization of knowledgeінноваційний розвиток підприємстваинновационное развитие предприятияinnovative enterprise developmentвипереджальний розвитокопережающее развитиеoutstripping developmentінноваційні стратегіїинновационные стратегииinnovation strategiesKnowledge management as a basis for innovative development of the companyУПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ ЯК ОСНОВА ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВАУПРАВЛЕНИЕ ЗНАНИЯМИ КАК ОСНОВА ИННОВАЦИОННОГО РАЗВИТИЯ ПРЕДПРИЯТИЯArticle