Івашова, Надія ВасилівнаИвашова, Надежда ВасильевнаIvashova, Nadiia Vasylivna2014-10-302014-10-302013Івашова, Н. В. Комунікаційний потенціал сайту промислового підприємства [Текст] / Н. В. Івашова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 98-100.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37347Створення сайту для підприємства – це стратегічне завдання, основа всіх подальших заходів для просування. Сайт об'єднує в собі практично всі інші маркетингові інструменти, має необмежений географічний обхват, містить актуальну інформацію і завжди може бути оновлений, а також припускає системи зворотного зв’язку, Інтернет-продажів і клієнтської підтримки. Таке поєднання робить сайт найбільш рентабельним і вигідним маркетинговим інструментом.ukcneкомунікаційний потенціалкоммуникационный потенциалcommunication potentialпромислове підприємствопромышленное предприятиеindustrial plantКомунікаційний потенціал сайту промислового підприємстваTheses