Гнаповська, Людмила ВадимівнаГнаповская, Людмила ВадимовнаHnapovska, Lyudmyla Vadymivna2017-05-172017-05-172015Hnapovska L. Teacher rolers in teaching foreign languages: retrospective analysis and insights into the future / L. Hnapovska // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 53. - С. 283-286.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52666У статті наведено історичний екскурс у розвиток підходів до викладання іноземних мов. Концептуальні ознаки кожного з підходів охарактеризовано в термінах методів та прийомів, типових в межах розглянутих методологічних парадигм. Особливу увагу приділено професійним компетенція та ролям, що притаманні вчителю в контексті діяльнісно-орієнтованого підходу до навчання іноземних мов.The article offers retrospective analysis of approaches to teaching foreign languages. Peculiarities of each of the approaches are interpreted pertaining to the set of methods and techniques available within the framework of the methodological paradigms under consideration. Special emphasis is placed on professional competences and roles inherent to teachers in the context of action-oriented learner-centred approach to language teaching.encneметодологія викладання іноземних мовметоди викладанняметодичні прийомидіяльнісно-орієнтований підхідстудентоцентризмформати взаємодії викладача та студентаforeign languages teaching methodologyteaching methodsteaching techniquesaction-oriented approachlearner-centrednessteacher-student interaction formatsTeacher Roles in Teaching Foreign Languages: Retrospective Analysis and Insights into the FutureФункції вчителя у викладанні іноземних мов: ретроспективний аналіз та погляд у майбутнєArticle