Школа, Вікторія ЮріївнаШкола, Виктория ЮрьевнаShkola, Viktoriia YuriivnaТроян, Марія ЮріївнаТроян, Мария ЮрьевнаTroian, Mariia YuriivnaЯновська, Ганна ОлександрівнаЯновская, Анна АлександровнаYanovska, Hanna OleksandrivnaВакал, Сергій ВасильовичВакал, Сергей ВасильевичVakal, Serhii VasylovychВакал, Вікторія СергіївнаВакал, Виктория СергеевнаVakal, Viktoriia SerhiivnaАртюхов, Артем ЄвгеновичАртюхов, Артем ЕвгеньевичArtiukhov, Artem Yevhenovych2021-12-232021-12-232021А. с. Україна. Методологія управління просуванням зелених інновацій / В. Ю. Школа та ін. № 107709; заявл. 01.09.2021.0000-0003-3094-99060000-0002-1549-03940000-0003-2208-71620000-0002-3037-46900000-0003-1112-68910000-0001-8040-7457https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86439Теоретико-методологічний підхід до управління просуванням зелених інновацій на основі концепції сталого інноваційного випередження ґрунтується на методиках критеріальної оцінки ефективності каналів просування та оцінки рівня залучення споживачів шляхом моделювання споживчої поведінки у системі „рівень залучення−рівень реакції”.Теоретико-методологический подход к управлению продвижением зеленых инноваций на основе концепции устойчивого инновационного опережения основывается на методиках критериальной оценки эффективности каналов продвижения и оценки уровня привлечения потребителей путем моделирования потребительского поведения в системе "уровень вовлечения-уровень реакции".A theoretical and methodological approach to managing the promotion of green innovations developed from the concept of sustainable innovative proactivity is based on the methods of criterional assessment of the effectiveness of promotion channels and assessment of the level of consumer's involvement by modeling consumer's behavior in the system "level of involvement - level of response".ukinc10попитспросdemandзбутсбытsalesзелена інноваціязеленая инновацияgreen innovationканалів просуванняканал продвиженияpromotion channelкупівельна реакціяпокупательская реакцияcustomer's reactionповедінка споживачаповедение потребителяconsumer’s behaviorМетодологія управління просуванням зелених інноваційauthors certificate