Мартищенко, Ж.Токар, Юрій ВікторовичTokar, Yurii Viktorovych2025-08-152025-08-152025Мартищенко Ж., Токар Ю. Стратегії SMM у цифрову епоху: адаптація до змін у поведінці користувачів // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць ІV Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 22–23 травня 2025 р. / ред.кол.: В. Садівничий, І. Жиленко, Т. Ковальова та ін. ; відп. за вип. В. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 123-127.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100159У роботі розглядаються основні причини змін поведінки користувачів соціальних мереж: від мети користування мережами, оновлення соцмереж виробниками до збільшення вимог якості комунікації. Завдяки дослідженням доведено найбільший популярний формат для платформ – відео. Розглянуто способи адаптації SMM-стратегіїзавдяки відео контенту до потреб аудиторії.The study explores the primary factors contributing to shifts in the behaviour of social media users, namely the shift from the initial purpose of network utilisation by manufacturers to the subsequent emphasis on enhancing the quality of communication. The research findings indicate that video is the most prevalent format on various platforms. The present study explores the methods by which the strategy of Social Media Marketing (SMM) can be adapted through the use of video content in order to align with the requirements of the target audience.ukinc10SMM-стратегіяформат контентуповедінка аудиторіїконтентвідеоsocial media managementstrategycontent formataudience behaviourcontentvideoСтратегії SMM у цифрову епоху: адаптація до змін у поведінці користувачівSMM strategies in the digital age: adapting to changes in user behaviourTheses