Ходцева, Алла ОлександрівнаХодцева, Алла АлександровнаKhodtseva, Alla OlexandrivnaМедвідь, Олена МиколаївнаМедведь, Елена НиколаевнаMedvid, Olena Mykolaivna2015-01-272015-01-272014Ходцева, А.О. Шляхи стимулювання самостійної роботи студентів (досвід Великої Британії) [Текст] / А.О. Ходцева, О.М. Медвідь // Pedagogiczne nauki. Europejska nauka XXI powieka - 2014. - V.15 - P. 103 - 107.0000-0003-4226-08660000-003-0723-5753http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38604Незважаючи на те, що в українських вишах значна частина навчального часу відводиться на самостійну роботу, її організація часто буває неефективною, що знижує успішність вирішення навчальних та виховних завдань. В цих умовах вивчення та аналіз досвіду зарубіжних освітніх систем з зазначеної проблеми, в тому числі Великої Британії, може бути досить своєчасним та актуальним.ukcneтьюторська систематьюторская системаtutor systemреформаreformШляхи стимулювання самостійної роботи студентів (досвід Великої Британії)Article