Божкова, Вікторія ВікторівнаБожкова, Виктория ВикторовнаBozhkova, Viktoriia ViktorivnaРябченко, Ірина МихайлівнаРябченко, Ирина МихайловнаRiabchenko, Iryna Mykhailivna2013-07-192013-07-192013Божкова, В.В. Дослідження факторів маркетингового ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах [Текст] / В.В. Божкова, І.М. Рябченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 40-480000-0002-1557-3819http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31480У статті досліджено та систематизовано фактори маркетингового ціноутворення, визначено їх характерні риси. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31480В статье исследовано и систематизировано факторы маркетингового ценообразования, определены их характерные черты. Предоставлены предложения по усовершенствованию процесса ценообразования для отечественных промышленных предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31480The aim of the article. The purpose of the article is research and systematization of factors of marketing pricing, which affect on realization of products of industrial enterprises. Works of domestic and foreign scientists on this issue were analysed. Traditionally pricing factors are classified into two groups: internal (controlled) and external (uncontrolled). Such division of factors is the first stage of pricing system analysis. On the second stage of analysis each of these groups is divided by certain criterion. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31480ukcneцінаціноутворенняфактори ціноутворенняпромислові підприємстваценаценообразованиефакторы ценообразованияпромышленные предприятияpricepricingpricing factorsprice policyindustrial enterprisesДослідження факторів маркетингового ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствахИсследование факторов маркетингового ценообразования на отечественных промышленных предриятияхResearch of factors of marketing pricing at domestic industrial enterprisesArticle