Ковальова, Тетяна ВікторівнаKovalova, Tetiana ViktorivnaОропай, А.2024-08-222024-08-222024Ковальова Т. В., Оропай А. Кольорове рішення в соціальній рекламі на тему безпеки дорожнього руху // Сучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць IІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 23–24 травня 2024 р. / відп. за вип. В. О. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 58-63.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96525У статті проаналізовано приклади соціальної реклами на тему безпеки дорожнього руху. Окреслено значення кольору в рекламі та роль контексту в сприйнятті візуальної інформації споживачем. Визначено умови ефективного використання кольору в соціальній рекламі на тему безпеки дорожнього руху.The article analyzes examples of public service announcements on the topic of road safety. The meaning of color in advertising and the role of context in the consumer's perception of visual information are outlined. Conditions for the effective use of color in social advertising on the topic of road safety are defined.ukinc10соціальна рекламабезпека дорожнього рухуПДРколірвізуальний впливsocial advertisingpublic service announcementroad safetycolorvisual impactКольорове рішення в соціальній рекламі на тему безпеки дорожнього рухуColor solution in social advertising on the topic of road safetyTheses