Тверезовська, О.І.2020-07-012020-07-012019Тверезовська, О.І. Засоби формування діалогічних умінь і навичок: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 035 – філологія (германські мови та літератури (переклад включно) / О.І.Тверезовська; наук. керівник А.Д.Чепелюк. – Суми: СумДУ, 2019 – 40 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78367Захист англійською мовоюМета роботи – дослідити особливості використання навчальних засобів, що сприяють формуванню умінь та навичок діалогічного мовлення школярів. У першому розділі розглянуто сутність поняття діалогічного мовлення, теоретичні основи навчання діалогічного мовлення та його особливості, а також продемонстровано психофізіологічні особливості учнів у процесі навчання діалогічного мовлення. У другому розділі проведено аналіз основних засобів формування діалогічних умінь і навичок у школярів, а саме комунікативної ситуації, рольової гри, засобів наочності, проектної діяльності. Теоретичне значення полягає в тому, що матеріали роботи можуть бути основою для подальших досліджень.Цель работы - исследовать особенности использования учебных средств, способствующих формированию умений и навыков диалогической речи школьников. В первом разделе рассмотрена сущность понятия диалогической речи, теоретические основы обучения диалогической речи и его особенности, а также продемонстрированы психофизиологические особенности учащихся в процессе обучения диалогической речи. Во втором разделе проведен анализ основных средств формирования диалогических умений и навыков у школьников, а именно коммуникативной ситуации, ролевой игры, средств наглядности, проектной деятельности. Теоретическое значение состоит в том, что материалы работы могут быть основой для дальнейших исследований.The aim of the work is to investigate peculiarities of educational means use, which contribute to pupils of dialogical speech skills formation. The first section considers the essence of the concept of dialogical speech, theoretical foundations of the dialogical speech training and its peculiarities. Psychophysiological peculiarities of pupils in the process of training of dialogical speech are demonstrated. The second section analyzes the basic tools of dialogical skills formation, namely: the communicative situation, the role of the game, visual aids and project activity. Theoretical meaning: materials of this work can be used for further research on this subject.ukcneвикладання іноземних мовпреподавание иностранных языковforeign languages teachingметодметодmethodнавчальний процесучебный процессeducational processмовленнєва компетенціяязыковая компетенцияspeech competenceЗасоби формування діалогічних умінь і навичокBachelous paper