Хурсенко, А.О.2025-02-192025-02-192024Хурсенко А. О. Використання штучного інтелекту для розвитку бізнесу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 073 – менеджмент / наук. кер. О. І. Карінцева. Суми : Сумський державний університет, 2024. 50 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98325Сьогоднішній бізнес можна порівняти із супермаркетом відомого міста, де кожен клієнт - це унікальний покупець, а кожен товар - це неповторна можливість залучення нового клієнта або збереження існуючого. У цьому супермаркеті, як і у сучасному світі підприємництва, ключове завдання полягає в максимізації результатів при мінімальних витратах, в пошуку шляхів для ефективного залучення клієнтів, оптимізації виробництва та підвищення якості продукції.ukcneштучний інтелектбізнес-процесиоптимізація діяльностіперспективи розвиткуінновації у бізнесіавтоматизація процесівВикористання штучного інтелекту для розвитку бізнесуMasters thesis