Божкова, Вікторія ВікторівнаБожкова, Виктория ВикторовнаBozhkova, Viktoriia ViktorivnaТимохіна, Яна ОлександрівнаТимохина, Яна АлександровнаTymokhina, Yana Oleksandrivna2012-10-182012-10-182012Божкова, В.В. Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ [Текст] / В.В. Божкова, Я.О. Тимохіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 13-20.0000-0002-1557-3819http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121У статті здійснений аналіз цільової аудиторії спеціальності «УІД» СумДУ за географічним принципом, розроблений комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій для її просування, а також запропонований медіа-план комунікаційних заходів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121В статье осуществлен анализ целевой аудитории специальности «УИД» СумГУ по географическому принципу, разработан комплекс интегрированных маркетинговых коммуникаций для её продвижения и предложен медиа-план. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121In this article target audience analysis of speciality “Management of Innovative Activity” of SSU by geographical principle is carried out, complex of integrated marketing communications for its promotion is proposed and media plan is offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121ukcneуправління інноваційною діяльністюкомплекс інтегрованих маркетингових комунікаційцільові групи споживачівмедіа-планосвітні послугиВНЗуправление инновационной деятельностьюкомплекс интегрированных маркетинговых коммуникацийцелевые группы потребителеймедиа-планобразовательные услугивузinnovation managementcomplex of integrated marketing communicationstarget consumer groupsmedia planeducational servicesuniversityУдосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУArticle