Біловодська, Олена АнатоліївнаБеловодская, Елена АнатольевнаBilovodska, Olena AnatoliivnaКливенок, А.М.2011-10-122011-10-122008Кливенок, А.М. Аналіз та оцінка маркетингової стратегії як засіб підвищення ефективності бізнесу [Текст] / А.М. Кливенок, О.А. Біловодська // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 27-28.0000-0003-3707-0734http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18672ukcneмаркетингова стратегіямаркетинговая стратегияmarketing strategyАналіз та оцінка маркетингової стратегії як засіб підвищення ефективності бізнесуTheses