Нестеренко, Володимир ІвановичНестеренко, Владимир ИвановичNesterenko, Volodymyr IvanovychСигида, Любов ОлексіївнаСигида, Любовь АлексеевнаSyhyda, Liubov OleksiivnaРосохата, Анна СергіївнаРосохатая, Анна СергеевнаRosokhata, Anna SerhiivnaMoskalenko, A.O.2023-05-232023-05-232021Comparative analysis of marketing communications changes under the influence of COVID-19 / V. Nesterenko and other // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Сер. Економічні науки. 2021. №4. С. 4-12.0000-0002-1792-98230000-0002-0319-80700000-0001-6944-1515https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91582В роботі проаналізовано основні особливості періоду пандемії. Була виявлена аудиторія цифрового середовища по всьому світу. Було визначено роль цифрових технологій у допомозі людям під час пандемії COVID-19. Було проаналізовано використання соціальних медіа для дослідження бренду. Було проведено порівняння рекламної аудиторії Instagram, LinkedIn і Tik-Tok в період пандемії. Також було визначено використання WhatsApp в різних регіонах. Було виявлено очікування споживачів щодо покупок в Інтернеті серед споживачів різних вікових груп. Згідно з рекламними інструментами Facebook, бренди можуть охопити понад 1 мільярд людей через рекламу в Instagram. Рекламне охоплення Instagram зросло на 111 мільйонів нових користувачів за периший квартал із настанням пандемії COVID19, що є квартальним збільшенням більш ніж на 10%. Це означає, що рекламна аудиторія Instagram на початку липня 2020 року становила 1,08 мільярда. Ці цифри говорять про швидку зміну вектору уваги споживачів, а тим самим і необхідність швидкої переорієнтації маркетингових комунікацій задля привернення уваги до пропозицій брендів. У той самий час деякі цифрові інструменти, що раніше активно використовувались у маркетингових комунікаціях втрачають свою ефективність. Клієнти стали рідше використовувати Facebook Messenger та особисті повідомлення Twitter. Та в цілому, зростання обсягів продажів бізнесу через маркетингові інструменти соціальних медіа становило 132% для малого бізнесу, 122% для корпорацій і 88% для середнього бізнесу, що говорить про масову переорієнтацію та значні подальші перспективиThe COVID-19 pandemic has dramatically changed lives of much people. It has accelerated the process of digitization. Consumers are now much more likely to shop online than before, with more and more people using the internet as their main source of information, entertainment and growing. A strong marketing strategy in social networks will include the process of finding new features and channels, as well as the rapid creation of new content for them. Now more than half of the world's population is present on social networks. It was analysed the main features of pandemic period. It was indicated digital audience around the world. It was detected digital’s role in helping people during COVID-19 pandemia. It was analysed the using of social media for brand research. It was compared Instagram, LinkedIn and Tik-Tok advertising audience during pandemic period. Also it was defined WhatsApp usage across regions. It was structured the expecting to shop online between people from different age group.It is important to understand how people use different technologies. It is worth investing in technology that can adapt and change over time, especially given the uncertainty surrounding the COVID-19 pandemic.eninc10marketing communicationCOVID-19online marketingsocial mediasustainable economic growthpromoting sustainable industrialization and innovationмаркетингові комунікаціїінтернет-маркетингсоціальні мережістале економічне зростаннясприяння сталій індустріалізації та інноваціямComparative Analysis of Marketing Communications Changes under the Influence of Covid-19Порівняльний аналіз змін маркетингових комунікацій під впливом Covid-19Article