Ясінська, Т.А.2021-01-042021-01-042021Ясінська, Т. А. Інтерактивна система для діагностування креативних здібностей дітей середнього та шкільного віку "iCreative" : робота на здобуття кваліфікаційного рівня магістр : спец. 122 - комп’ютерні науки / наук. кер. Н. А. Федотова. Суми : СумДУ, 2020. 108 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81434Кваліфікаційну роботу магістра присвячено розробці інтерактивної системи для діагностування креативних здібностей дітей середнього та шкільного віку. В роботі проведено аналіз предметної області та визначення потреби у розробці системи, проведено аналіз існуючих технологій для розробки інтерактивної системи з можливістю її доповнення, проведено деталізацію мети проекту з визначенням переліку задач, проведено ідентифікація методів дослідження дипломного проекту. У роботі виконано проектування системи з урахуванням процесу розробки та процесу експлуатації продукту, виконано проектування сценаріїв дій користувача з системою, виконано адаптацію методик діагностування Торренса та Вільямса та визначено основні критерії тестування, побудовано математичну модель для адаптації критеріїв тестування в числовий формат, проведено реалізацію методики на базі розроблених методик. Результатом проведеної роботи є інтерактивна система «iCreative» для діагностування креативних здібностей дітей на базі розроблених адаптивних методик Торренса та Вільямса. Практичне значення роботи полягає у проведення діагностування креативних здібностей дітей в обмежений час та без наявності психологічного тиску з боку викладача.ukcneсистемаадаптація методиккреативністьпсихологіякритеріїІнтерактивна система для діагностування креативних здібностей дітей середнього та шкільного віку "iCreative"Masters thesis