Жук, М.С.Шкурат, М.С.2014-05-142014-05-142014Жук, М.С. Вплив корпоративної соціальної відповідальності на імідж бізнесу [Текст] / М.С. Жук, М.С. Шкурат; наук. кер. В.О. Лук'янихін // Екзистенційні та комунікативні питання управління: матеріали Міжнародної науково-теоретичної конференції, м. Суми, 23-25 січня 2014 р. / Відп. за вип.: О.М. Теліженко, В.М. Вандишев. — Суми: СумДУ, 2014. — Ч.2. — С. 137-142.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34635Сучасним підприємствам доводиться функціонувати в умовах жорсткої конкуренції. У світі настільки розвинених технологій і техніки висока якість продукції для споживачів стала нормою. Тепер компаніям доводиться шукати нові шляхи залучення (утримання) клієнтів. Одним з варіантів виходу з ситуації, що склалася на ринку є формування підприємством свого іміджу. Репутація компанії залежить від багатьох факторів, ключове місце серед яких займає корпоративна соціальна відповідальність. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34635ukcneкорпоративна соціальна відповідальністькорпоративная социальная ответственностьcorporate social responsibilityрепутація компаніїрепутация компанииcompany imageВплив корпоративної соціальної відповідальності на імідж бізнесуTheses