Божкова, Вікторія ВікторівнаБожкова, Виктория ВикторовнаBozhkova, Viktoriia Viktorivna2011-04-012011-04-012011Божкова В.В. Методичні підходи до деталізації маркетингових стратегій промислових підприємств / В.В. Божкова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №1. – С. 93-972218-45110000-0002-1557-3819http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4879У статті запропоновано методичний підхід до здійснення деталізації маркетингових стратегій (а саме: їх інноваційних і комунікаційних субстратегій) з метою формалізації процесу їх вибору суб’єктами господарювання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4879В статье предложен методический подход к проведению детализации маркетинговых стратегий (а именно: их инновационных и коммуникационных субстратегий) с целью формализации процесса их выбора субъектами хозяйствования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4879In the article the methodical approach to the implementation of specification marketing strategies (such as their innovative and communication substrategy) to formalize the process of their selecting by business entities is presented. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4879ukcneстратегиякоммуникацияинновациимаркетингдетализациямодельметодические подходыstrategycommunicationinnovationdetailing methodsmodelmethodical approachesстратегіякомунікаціїінноваціїмаркетингдеталізаціямодельметодичні підходиМетодичні підходи до деталізації маркетингових стратегій промислових підприємствМетодические подходы к детализации маркетинговых стратегий промышленных предприятийMethodical approaches to specification of marketing strategies of industrial enterprisesArticle