Хоменко, К.П.Хоменко, Олексій ВіталійовичХоменко, Алексей ВитальевичKhomenko, Oleksii VitaliiovychХижня, Ярослава ВолодимирівнаХижня, Ярослава ВладимировнаKhyzhnia, Yaroslava Volodymyrivna2019-01-292019-01-292018Хоменко, К.П. Толерантність як професійна компетентність лікаря [Текст] / К.П. Хоменко, О.В. Хоменко, Я.В. Хижня // Посттравматичний стресовий розлад: дорослі, діти та родини в ситуації війни: Міжнародне науково-практичне видання / заг. ред.: І. Маноха, Г. Собчук. – Том ІІ – Варшава; Київ: ПАН; Гнозис, 2018. – С. 533-545.0000-0001-8756-34600000-0001-8755-9592http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/71715Сучасна медична освіта поступово відмовляється від традиційної моделі освіти з переважанням накопичення знань і переходить до особистісно-орієнтованої моделі, за якої у майбутнього лікаря формується здатність до вирішення нетипових професійних завдань, до творчого мислення, до реалізації гуманістичного принципу: лікувати хворого, а не хворобу. У зв’язку з чим особливу роль у системи медичної освіти здобуває значимість толерантність як професійна компетентність лікаря, що формується на особистісних якостях майбутніх фахівців, які здатні відповідати викликам часу, особливо в умовах бойових дій.Современное медицинское образование постепенно отказывается от традиционной модели образования с преобладанием накопления знаний и переходит к личностно-ориентированной модели, при которой у будущего врача формируется способность к решению нетипичных профессиональных задач, к творческому мышлению, к реализации гуманистического принципа: лечить больного, а не болезнь. В связи с чем, особую роль в системе медицинского образования приобретает значимость толерантность как профессиональная компетентность врача, формирующаяся на личностных качествах будущих специалистов, которые способны отвечать вызовам времени, особенно в условиях боевых действий.Modern medical education gradually renounces the traditional model of education with the predominance of knowledge accumulation and transforms into a personality-oriented model, in which the future physician forms the ability to solve non-typical professional tasks, to creative thinking and to realizing the humanistic principle: to treat the patient, not the disease. In connection with this, a special role in the system of medical education tolerance acquires significance as a professional competence, which is formed on the personal qualities of future specialists who are able to meet the challenges of time, especially in the conditions of hostilities.ukcneвища медична освітавысшее медицинское образованиеhigher medical educationмедичні університетимедицинские университетыmedical universitiesмайбутні лікарібудущие врачиfuture physiciansТолерантність як професійна компетентність лікаряArticle