Ілляшенко, Сергій МиколайовичИльяшенко, Сергей НиколаевичIlliashenko, Serhii Mykolaiovych2016-01-222016-01-222015Ілляшенко, С.М. Формування знаннєорієнтованих стратегій інноваційного розвитку підприємства [Текст] / С.М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О. Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. – Суми: СумДУ, 2015. – С. 25-26.0000-0001-5484-9788http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43715В останні десятиліття ХХ ст. серед факторів економічного зростання на чільні позиції вийшли інноваційні, що базуються на інформації і знаннях, які стали рушійною силою й обмежуючим фактором економічного розвитку. В цих умовах актуалізується проблема формування механізмів управління продукуванням і комерціалізацією знань як на рівні держави, так і окремих господарюючих суб'єктів. Її розв’язання дозволить обґрунтовано визначати пріоритетні напрямки продукування знань, з урахуванням світових тенденцій і наявного потенціалу, обирати ефективні шляхи їх комерціалізації: втілення у нові продукти, технології їх розроблення і виготовлення, методи управління виробництвом і збутом.ukcneпідприємствопредприятиеenterpriseінноваційний розвитокинновационное развитиеinnovative developmentуправління знаннямиуправление знаниямиknowledge managementпродукуванняпродуцированиеproductionстратегія розвиткустратегия развитияdevelopment strategyФормування знаннєорієнтованих стратегій інноваційного розвитку підприємстваTheses