Бойко, Я.А.2019-10-042019-10-042019Бойко, Я.А. Економічна стратегія підприємства в ринковому середовищі: стан, показники і планування [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 6.030504 - економіка підприємства / Я.А. Бойко; наук. керівник В.В. Сабадаш. - Суми: СумДУ, 2019. - 32 с.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74552У 1 розділі «АКТУАЛЬНІСТЬ І ЗАВДАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА» досліджено методи економічного аналізу діяльності економічних суб'єктів; об'єктивні економічні закони конкурентного середовища у досягненні раціональних шляхів розвитку, оптимальних темпів і пропорцій, максимального підвищення ефективності виробництва. У 2 розділі «ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАТ «ТЕМП - М» наведено загальну характеристику досліджуваного підприємства (його організаційно-економічну структуру, структура управління), проаналізовано напрями господарської діяльності за обраними показникам. У 3 розділі «СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА: ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ АКТИВНОСТІ» проведено оцінку основних економіко-фінансових показників підприємства й розроблено стратегічні напрям покращення фінансового стану досліджуваного підприємства.ukcneактивassetsбалансbalanceконкуренціяконкуренцияcompetitionЕкономічна стратегія підприємства в ринковому середовищі: стан, показники і плануванняBachelous paper