Божкова, Вікторія ВікторівнаБожкова, Виктория ВикторовнаBozhkova, Viktoriia ViktorivnaРябченко, І.М.2013-03-282013-03-282013Божкова, В.В. Аналіз принципів ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах [Текст] / В.В. Божкова, І.М. Рябченко // Маркетинг і менеджмент інновацій.- 2013.- № 1.- С. 67-73.0000-0002-1557-3819http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378У статті досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингового ціноутворення. Систематизовано принципи маркетингового ціноутворення, визначено їх характерні риси. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378В статье исследованы теоретико-методические аспекты формирования маркетингового ценообразования. Систематизированы принципы маркетингового ценообразования, определены и сгруппированы их характерные черты. Предоставлены предложения по усовершенствованию процесса ценообразования для отечественных промышленных предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378Theoretical and methodological aspects of marketing pricing formation are investigated in the article. The aim of this research is systematization of marketing pricing principles and formation of corresponding offers concerning perfection of a domestic industrial enterprises pricing policy. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378ukcneцінаценаpriceціноутворенняценообразованиеpricingпринципи ціноутворенняпринципы ценообразованияpricing principlesпромислові підприємствапромышленные предприятияindustrial enterprisesАналіз принципів ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствахАнализ принципов ценообразования на отечественных промышленных предприятияхThe analysis of pricing principles at domestic industrial enterprisesArticle