Кіріченко, А.Р.2024-08-202024-08-202024Кіріченко А. Р. Управління конкурентоспроможністю продукції на підприємстві : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. В. В. Сулим. Суми : Сумський державний університет, 2024. 52 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96486Для досягнення ефективних результатів своєї роботи підприємствам необхідно пристосовуватися до умов, що постійно змінюються, які, своєю чергою, вимагають розробки стратегії розвитку підприємства та підвищення конкурентоспроможності продукції. У роботі досліджено сутність та поняття управління конкурентоспроможністю продукції на підприємстві, визначено фактори, що впливають на конкурентоспроможність продукції підприємства, здійснено аналіз стратегічної діяльності підприємства та особливостей формування конкурентоспроможності продукції, обґрунтовано вибір стратегії конкурентоспроможності.In order to achieve effective results of their work, enterprises need to adapt to constantly changing conditions, which, in turn, require the development of a strategy for the development of the enterprise and increase the competitiveness of products. The work examines the essence and concept of managing the competitiveness of products at the enterprise, determines the factors affecting the competitiveness of the enterprise's products, analyzes the strategic activity of the enterprise and the features of the formation of the competitiveness of products, substantiates the choice of the competitiveness strategy.ukcneконкурентоспроможністьпродукціяпідприємствоуправліннястратегіяключові фактори успіхуУправління конкурентоспроможністю продукції на підприємствіBachelous paper