Ілляшенко, Сергій МиколайовичИльяшенко, Сергей НиколаевичIlliashenko, Serhii MykolaiovychПрокопенко, Ольга ВолодимирівнаПрокопенко, Ольга ВладимировнаProkopenko, Olha VolodymyrivnaТєлєтов, Олександр СергійовичТелетов, Александр СергеевичTielietov, Oleksandr SerhiiovychБожкова, Вікторія ВікторівнаБожкова, Виктория ВикторовнаBozhkova, Viktoriia ViktorivnaСуміна, Ольга МиколаївнаСумина, Ольга НиколаевнаSumina, Olha MykolaivnaБіловодська, Олена АнатоліївнаБеловодская, Елена АнатольевнаBilovodska, Olena AnatoliivnaМахнуша, Світлана МихайлівнаМахнуша, Светлана МихайловнаMakhnusha, Svitlana MykhailivnaОлефіренко, Олег МихайловичОлефиренко, Олег МихайловичOlefirenko, Oleh MykhailovychШипуліна, Юлія СергіївнаШипулина, Юлия СергеевнаShypulina, Yuliia SerhiivnaКарпіщенко, Марина ЮріївнаКарпищенко, Марина ЮрьевнаKarpishchenko, Maryna YuriivnaМельник, Юлія МиколаївнаМельник, Юлия НиколаевнаMelnyk, Yuliia MykolaivnaМіцура, Олена ОлексіївнаМицура, Елена АлексеевнаMitsura, Olena OleksiivnaШкола, Вікторія ЮріївнаШкола, Виктория ЮрьевнаShkola, Viktoriia YuriivnaТроян, Марія ЮріївнаТроян, Мария ЮрьевнаTroian, Mariia YuriivnaІлляшенко, Наталія СергіївнаИльяшенко, Наталия СергеевнаIlliashenko, Nataliia SerhiivnaКарпіщенко, Олександр ОлексійовичКарпищенко, Александр АлексеевичKarpishchenko, Oleksandr OleksiiovychБашук, Тетяна ОлександрівнаБашук, Татьяна АлександровнаBashuk, Tetiana OleksandrivnaІвашова, Надія ВасилівнаИвашова, Надежда ВасильевнаIvashova, Nadiia VasylivnaНагорний, Євген ІгоровичНагорный, Евгений ИгоревичNahornyi, Yevhen IhorovychЯковлева, Ганна ВадимівнаЯковлева, Анна ВадимовнаYakovleva, Hanna VadymivnaГолишева, Євгенія ОлексіївнаГолышева, Евгения АлексеевнаHolysheva, Yevheniia OleksiivnaДомашенко, Марина ДмитрівнаДомашенко, Марина ДмитриевнаDomashenko, Maryna DmytrivnaГрищенко, Олена ФедорівнаГрищенко, Елена ФедоровнаHryshchenko, Olena FedorivnaОлефіренко, Юлія ОлександрівнаОлефиренко, Юлия АлександровнаOlefirenko, Yuliia OleksandrivnaСагер, Людмила ЮріївнаСагер, Людмила ЮрьевнаSaher, Liudmyla YuriivnaОвчаренко, Михайло СергійовичОвчаренко, Михаил СергеевичOvcharenko, Mykhailo SerhiiovychМінько, Марина ІгорівнаМинько, Марина ИгоревнаMinko, Maryna IhorivnaІваницький, Ігор ЮрійовичИваницкий, Игорь ЮрьевичIvanytskyi, Ihor YuriiovychФеденко, Наталія ОлексіївнаФеденко, Наталия АлексеевнаFedenko, Nataliia OleksiivnaПересадько, Г.О.Росохата, Анна СергіївнаСигида, Л.М.Маленко, Я.О.Мухоїд, С.В.Росохатая, Анна СергеевнаRosokhata, Anna Serhiivna2012-07-102012-07-102011Розробка наукових основ маркетингу інновацій : звіт про НДР (заключний). Ч.1,2 / Кер. С.М. Ілляшенко. - Суми : Вид-во СумДУ, 2011. - 741 с.0000-0002-3037-46900000-0001-6944-15150000-0002-6214-45900000-0001-9977-22940000-0003-3094-99060000-0003-3707-07340000-0002-5527-890270000-0002-5628-54770000-0003-0756-83980000-0001-5484-97880000-0002-8133-578X0000-0002-6987-89920000-0002-1557-3819http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27193Мета роботи – наукове обґрунтування і розробка теоретико-методологічних та методичних засад маркетингу інновацій, як концепції ринкової діяльності господа-рюючих суб’єктів на шляху інноваційного розвитку. Методи дослідження – системний підхід, діалектичний метод наукового пі-знання, фундаментальні положення сучасної економічної теорії, ризикології, марке-тингу, сучасні концепції управління інноваційною діяльністю, наукові праці вітчиз-няних та зарубіжних фахівців. Для вирішення завдань дослідження були використані: системно-структурний аналіз, порівняльний аналіз, статистичний аналіз, абстрактно-логічний аналіз, економіко-математичний аналіз, факторний аналіз, кореляційно-регресійний аналіз, матричний аналіз, методи експертних оцінок, структурно-логічного моделювання. Досліджено передумови формування концепції маркетингу інновацій, окрес-лено роль маркетингу та інновацій у забезпеченні економічного розвитку, висвітлено сутність та завдання маркетингу інновацій. Розглянуто теоретико-методичні основи стратегічного управління інноваційним розвитком у руслі концепції маркетингу інновацій. Розроблено підходи до формування теоретико-методичних основ ком-плексу маркетингу інновацій, зокрема, товарної і розподільчої політики, політики просування, політики комунікацій. Розроблено теоретико-методичні основи механі-зму оцінки результативності (з урахуванням ризику) маркетингу інновацій. Теоретичні положення звіту доведені до рівня конкретних методик. Результати дослідження можуть використовуватись у практичній діяльності підприємств різних галузей та форм власності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27193ukcneмаркетинг інноваційінноваційний розвитокінноваціїінноваційний процесризикикомплекс маркетингупотенціалРозробка наукових основ маркетингу інноваційTechnical Report