Бондаренко, Алла ФедорівнаБондаренко, Алла ФедоровнаBondarenko, Alla FedorivnaКосенко, В.І.Розкошна, О.А.2014-07-102017-05-252014-07-102017-05-252013Бондаренко А.Ф. Сучасні аспекти розвитку клієнтинг-стратегії банку / А. Ф. Бондаренко, О. А. Розкошна, В. І. Косенко // Бізнес-інформ. - Харківський національний економічний університет. - 2013. - №3. - С. 313-318.0000-0002-8439-1787http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53504У статті висвітлені теоретичні підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), аналізуються сутність та особливості даної концепції, розглядаються практичні можливості застосування сучасних інноваційних технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтівIn the articles lighted up the theoretical going is near determination of conception of marketing of relations (klienting), essence and features of this conception is analysed, practical possibilities of application of modern innovative technology of the bank marketing are examined in relation to bringing in of clientsukcneбанківська послугабанківська стратегіяінноваційна технологіямаркетингклієнтингсистема «клієнт-банк»bank strategybank favourmarketinginnovative technologyklientingsystem "client-bank"Сучасні аспекти розвитку клієнтинг-стратегії банкуModern aspects of development of klienting-strategy of bankArticle