Юдін, О.М.Божко, В.І.2013-12-172013-12-172013Юдін, О.М. Шляхи вдосконалення дистанційного курсу [Текст] / О.М. Юдін, В.І. Божко // Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя : тези доповідей IX Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 14–15 листопада 2013 р. / Відп. за вип. В.В. Божкова. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 101-102.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33419Для забезпечення інформаційної складової дистанційного навчального процесу викладачами університету розроблено понад 300 дистанційних курсів, а до кінця року їх буде майже 500. Проте, від кількісних показників необхідно зробити перехід до якісних. Важливість цього кроку обумовлена наступним. У традиційної освіті функція донесення навчального матеріалу до студента покладається на викладача. Від рівня його підготовки і майстерності в значній мірі залежить успіх навчання. У дистанційному навчанні ця функція реалізується за допомогою дистанційних курсів. Тому, важливе значення набуває їх якість. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33419ukcneдистанційні курсидистанционные курсыdistance coursesдистанційне навчаннядистанционное обучениеdistance learningШляхи вдосконалення дистанційного курсуTheses