Остапенко, Юрій ОлександровичОстапенко, Юрий АлександровичOstapenko, Yurii Oleksandrovych2014-06-272017-05-172014-06-272017-05-172014Остапенко, Ю.А. Профессионально-значимые психофизиологические качества информационно-логической группы специальностей при реализации экспериментальной программы профессионально-прикладной физической подготовки студентов [Текст] / Ю.А. Остапенко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання та спорту. - 2014. - № 4.- C. 34-39.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52678Цель: совершенствование профессионально-прикладной физической подготовки студентов экономических специальностей. Материал: в педагогическом исследовании приняли участие 72 студента в возрасте 19-20 лет.Purpose: to improve vocational and applied physical training of students of economics. Material: the pedagogical study involved 72 male students (aged 19-20 years).Мета: вдосконалення професійно-прикладної фізичної підготовки студентів економічних спеціальностей. Матеріал: в педагогічному дослідженні взяли участь 72 студента у віці 19-20 років.rucneстудентыфизическая подготовкакачестваstudentsphysica trainingqualitiesякостістудентифізична підготовкаПрофессионально-значимые психофизиологические качества информационно-логической группы специальностей при реализации экспериментальной программы профессионально-прикладной физической подготовки студентовProfessionally significant psychophysiological qualities of information logical group of specialties at implementation of the experimental program of professionally applied physical training of studentsПрофесійно-значущі психофізіологічні якості інформаційно-логічної групи спеціальностей при реалізації експериментальної програми професійно-прикладної фізичної підготовки студентівArticle