Гузела, А.В.2023-06-282023-06-282023Гузела А. В. Розвиток ринку крафтового бізнесу в умовах цифровізації : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Б. Л. Ковальов. Суми : Сумський державний університет, 2023. 52 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92091Мета дослідження обумовлює постановку таких завдань: − проаналізувати передумови розвитку крафтового бізнесу; − проаналізувати вплив цифровізації на розвиток крафтового бізнесу; − проаналізувати компанію-лідер ринку крафтового бізнесу; − розробити бізнес-модель стартапу. Об’єктом дослідження є процес удосконалення підходів до розвитку ринку крафтового бізнесу в умовах цифровізації. Предметом дослідження є теоретичні та методичні основи, принципи, методи та інструменти розвитку ринку крафтового бізнесу. У першому розділі роботи визначено історичні передумови розвитку крафтового бізнесу, проаналізовано сутність крафтового бізнесу, досліджено особливості та характеристики ринку шкіряних виробів як різновиду крафтового бізнесу. У другому розділі досліджено розвиток крафтового бізнесу в умовах пандемії, світової кризи та цифровізації; проаналізовано переваги та недоліки існуючих маркетплейсів для розвитку крафтового бізнесу. У третьому розділі роботи проаналізовано кейс компанії-лідера крафтового бізнесу та розроблення бізнес-моделі для запуску стартапу з виготовлення виробів зі шкіри.The purpose of the study determines the setting of the following tasks: − to analyze the prerequisites for craft business development; − analyze the impact of digitalization on the development of craft business; − to analyze the company-leader of the craft business market; - develop a startup business model. The object of the study is the process of improving approaches to the development of the craft business market in conditions of digitalization. The subject of the research is the theoretical and methodical foundations, principles, methods and tools of craft business market development. In the first chapter of the work, the historical prerequisites for the development of the craft business are determined, the essence of the craft business is analyzed, the peculiarities and characteristics of the leather goods market as a type of craft business are investigated. The second chapter examines the development of the craft business in the conditions of the pandemic, the global crisis and digitalization; the advantages and disadvantages of existing marketplaces for craft business development are analyzed. The third chapter of the paper analyzes the case of a leader of the craft business and the development of a business model for launching a start-up manufacturing leather products.ukcneбізнесцифровізаціякрафтовий бізнесринокbusinessdigitizationcraft businessmarketРозвиток ринку крафтового бізнесу в умовах цифровізаціїBachelous paper