Однорал, О.А.Назаренко, Олена В`ячеславівнаНазаренко, Елена ВячеславовнаNazarenko, Olena Viacheslavivna2017-12-092017-12-092017Однорал, О.А. Формування соціокультурної компетенції в процесі навчання іноземної мови [Текст] / О.А. Однорал, О.В. Назаренко // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали V Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 20-21 квітня 2017 р. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 42-44.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64696Основною метою вивчення іноземної мови є формування в учнів комунікативної компетенції. Комунікативна компетенція складається з мовленнєвої, мовної та соціокульурної. Соціокультурна, в свою чергу, поділяється на країнознавчу (знання з історії, географії, економіки, державного устрою та культури країни) та лінгвокраїнознавчу (знання особливостей мовленнєвої та немовленнєвої поведінки носіїв мови в певних ситуаціях спілкування).ukcneіноземна моваиностранный языкforeign languageкомунікативна компетенціякоммуникативная компетенцияcommunicative competenceсоціокультурна компетенціясоциокультурная компетенцияsociocultural competenceавтентичний матеріалаутентичный материалauthentic materialФормування соціокультурної компетенції в процесі навчання іноземної мовиTheses