Ковальова, Тетяна ВікторівнаKovalova, Tetiana ViktorivnaМаслакова, A.2025-08-222025-08-222025Ковальова Т., Маслакова А. Рекламні кампанії брендів парфумів у Instagram // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць ІV Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 22–23 травня 2025 р. / ред.кол.: В. Садівничий, І. Жиленко, Т. Ковальова та ін. ; відп. за вип. В. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 191-195.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100176У роботі розглядається контент-стратегія парфумерних брендів у соціальній мережі Instagram, що має на меті визначити основні підходи до просування та залучення аудиторії. Акцентується на тому, що успішна рекламна кампанія базується на поєднанні візуальної естетики, інтерактивних форматів та використанні відомих особистостей. Досліджено контент брендів Chanel та Tom Ford,. Аналіз показав, що такі підходи сприяють формуванню унікального іміджу та впливають на впізнаваність для споживачів.The thesis examines the content strategy of perfume brands on the social network Instagram, which aims to identify the main approaches to promotion and audience engagement. It emphasizes that a successful advertising campaign is based on a combination of visual aesthetics, interactive formats, and the use of famous personalities. The content of the Chanel and Tom Ford brands was studied. The analysis showed that such approaches contribute to the formation of a unique image and affect consumer recognition.ukinc10рекламасоціальні мережіInstagramрекламна кампаніяпарфумерний брендadvertisingsocial networksInstagramadvertising campaignperfume brandРекламні кампанії брендів парфумів у InstagramAdvertising campaigns of perfume brands on InstagramTheses