Пилипей, Леонід ПетровичПилипей, Леонид ПетровичPylypei, Leonid Petrovych2013-05-272017-04-282013-05-272017-04-282013Пилипей, Л. П. Особистісно орієнтовані технології організації навчально-виховного процесу студентів ВНЗ [Текст] / Л. П. Пилипей // Слобожанський науково-спортивний вісник. – 2013. - № 1. – С. 95-98.0000-0003-3508-1675http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51868In the article the level of physical preparation of students and graduates of higher educational institutions of Ukraine is researched. The analysis of scientific papers about low level of conditional physical preparation of students is given. It is shown that existing in Ukrainian higher educational institutions system of physical training is not effective. An experiment on organization of the process of physical training on the basis of personally-oriented technologies was carried out at the State Higher Educational Institution “Ukrainian Academy of Banking of the National Bank of Ukraine” (Sumy). 445 students of the age of 17-23 took part at the experiment. Systematic-synergetic technology of educational process organization has been worked out. Questionnaire data of оver 4 thousand students of UAB NBU (Sumy) were used in the research. It was found that the usage of modern technologies of the educational process organization, such as consideration of motivation, level of preparation and interests of students, creation of conditions at the place of living, gave opportunities to create an effective system of physical training, made it possible to create an effective system of physical education.У статті розглянуто рівень фізичної підготовленості студентів і випускників Вищих навчальних закладів України. Наведено аналіз публікацій про низький рівень кондиційної фізичної підготовленості студентів. Показано, що існуюча система фізичного виховання в вузах України неефективна. Проведено експеримент з організації процесу фізичного виховання на основі особисто орієнтованих технологій в Державному вищому навчальному закладі «Українська академія банківської справи Національного банку України», м. Суми. В експерименті приймали участь 445 студентів у віці 17-23 років. Створена системно-синергетична технологія організації навчально-виховного процесу. У дослідженні використано дані анкетного опитування понад 4 тис. студентів ДВНЗ «УАБС НБУ», м. Суми. Встановлено, що використання новітніх технологій організації навчального процесу, як врахування мотивації, рівня підготовленості, інтересів студентів, створення умов за місцем проживання відповідна програма, дало можливість створити ефективну систему фізичного виховання.В статье рассмотрен уровень физической подготовленности студентов и выпускников высших учебных заведений Украины. Приведен анализ публикаций о низком уровне кондиционной физической подготовленности студентов. Показано, что существующая система физического воспитания в вузах Украины неэффективна. Проведен эксперимент по организации процесса физического воспитания на основе лично ориентированных технологий в Государственном высшем учебном заведении «Украинская академия банковского дела Национального банка Украины», г. Сумы. В эксперименте принимали участие 445 студентов в возрасте 17-23 лет. Создана системно-синергетическая технология организации учебно-воспитательного процесса. В исследовании использованы данные анкетного опроса более 4 тыс. студентов ДВНЗ «УАБС НБУ», г. Сумы. Установлено, что использование новейших технологий организации учебного процесса, как учет мотивации, уровня подготовленности, интересов студентов, создание условий по месту жительства соответствующая программа, позволило создать эффективную систему физического воспитания.ukcneстудентимісце проживаннябазамотиваціяпрофесійно-прикладна фізична підготовка (ППФП)антропні технологіїstudentsplace of residencesports basemotivationprofessional-applied physical preparation (PAPP)atrophy technologyстудентыместо жительствамотивацияпрофессионально-прикладная физическая подготовка (ППФП)антропные технологииОсобистісно орієнтовані технології організації навчально-виховного процесу студентів ВНЗPersonally-oriented Technologies of Educational Process Organization for Students of universityArticle