Школа, Вікторія ЮріївнаШкола, Виктория ЮрьевнаShkola, Viktoriia YuriivnaДомашенко, Марина ДмитрівнаДомашенко, Марина ДмитриевнаDomashenko, Maryna Dmytrivna2014-11-122014-11-122014Школа, В.Ю. Теоретико-методичні засади вибору каналів поширення реклами [Текст] / В.Ю. Школа, М.Д. Домашенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 р. — Суми: ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 201-202.0000-0002-6987-89920000-0002-3037-4690http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37683У наукових дослідженнях достатньо широко висвітлені теоретико-методичні аспекти маркетингової політики комунікацій. В той же час питання щодо вибору каналів поширення реклами залишаються вирішеними не в повній мірі.ukcneрекламаadvertisingканал розповсюдженняканал распространенияpropagation channelТеоретико-методичні засади вибору каналів поширення рекламиTheses