Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28175
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегия и содержание обучения диалогическому общению на занятиях РКИ
Authors Burnos, Yevheniia Yuriivna
ORCID
Keywords преподавание русского языка
викладання російської мови
диалогическое общение
діалогічне спілкування
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28175
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Бурнос, Е.Ю. Стратегия и содержание обучения диалогическому общению на занятиях РКИ [Текст] / Е.Ю. Бурнос // Актуальні проблеми навчання іноземних студентів на сучасному етапі : матеріали міжнародного науково-практичного семінару, Суми, 28-29 лютого 2012 р. / Ред.кол.: О.М. Волкова, М.С. Казанджиєва, Н.А. Хомула та ін. — Суми : СумДУ, 2012. — С.12-16.
Abstract Важным компонентом содержания преподавания русского языка как иностранного (РКИ) является формирование речевых умений, обеспечивающих способность продуцировать высказывание, основываясь на знании и умении использовать языковые средства во время общения. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28175
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
3
France France
1
Germany Germany
6
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
79455
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6
Russia Russia
16
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
895402
United Kingdom United Kingdom
457375
United States United States
7340910
Unknown Country Unknown Country
895400

Downloads

Belarus Belarus
3
France France
357885
Germany Germany
5
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Russia Russia
19345
Ukraine Ukraine
2685560
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
9668585
Unknown Country Unknown Country
281
Uzbekistan Uzbekistan
1

Files

File Size Format Downloads
buronos.doc 42 kB Microsoft Word 12731668

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.