Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39724
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСотник, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorСотник, Ирина Николаевна-
dc.contributor.authorSotnyk, Iryna Mykolaivna-
dc.contributor.authorКубатко, Олександрa Вікторівна-
dc.contributor.authorКубатко, Александра Викторовна-
dc.contributor.authorKubatko, Oleksandra Viktorivna-
dc.contributor.authorБарикіна, М.О.-
dc.contributor.authorПронікова, Ж.С.-
dc.date.accessioned2015-05-05T07:53:53Z-
dc.date.available2015-05-05T07:53:53Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСтимулювання розвитку трудового потенціалу вищого навчального закладу [Текст] / І.М. Сотник, О.В Кубатко, М.О. Барикіна, Ж.С. Пронікова // Механізм регулювання економіки. - 2014. - № 3. - С. 36-42.ru_RU
dc.identifier.urihttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39724-
dc.description.abstractУ статті досліджено економічні основи розвитку трудового потенціалу та розглянуто методичні підходи до його оцінки у навчальному закладі. У роботі виявлено, що зниження трудової активності персоналу вищих навчальних закладів багато в чому пояснюється відсутністю необхідних матеріальних і моральних стимулів та гарантій соціального захисту працівників. Обґрунтовано напрями розвитку трудового потенціалу та проведено аналіз ефективності матеріальних заохочень, системи пільг та знижок для персоналу вищого навчального закладу на прикладі Сумського державного університету. Запропоновано пріоритетні напрями мотивації діяльності науково-педагогічних працівників, розроблені рекомендації щодо покращення системи стимулювання розвитку трудового потенціалу університету. У статті обґрунтовано необхідність створення потужних систем мотивації праці в освітніх установах України з метою розвитку їх трудового потенціалу. Зроблено наголос на підвищенні якості надання освітніх послуг студентам шляхом зростання професійності викладачів, підвищення рівня їх кваліфікації, у тому числі за допомогою запропонованих заходів.ru_RU
dc.description.abstractВ статье исследованы экономические основы развития трудового потенциала и рассмотрены методические подходы к его оценке в учебном заведении.В работе выявлено, что снижение трудовой активности персонала высших учебных заведений во многом объясняется отсутствием необходимых материальных и моральных стимулов, гарантий социальной защиты работников. Обоснованы направления развития трудового потенциала и проведён анализ эффективности материальных поощрений, системы льгот и скидок для персонала высшего учебного заведения на примере Сумского государственного университета. Предложены приоритетные направления мотивации деятельности научно-педагогических работников, разработаны рекомендации по улучшению системы стимулирования развития трудового потенциала университета. В статье обоснована необходимость создания эффективных систем мотивации труда в образовательных учреждениях Украины с целью развития их трудового потенциала. Сделан акцент на повышении качества предоставления образовательных услуг студентам путём роста профессионализма преподавателей, повышения уровня их квалификации, в том числе и с помощью предложенных мероприятий.ru_RU
dc.description.abstractThis paper investigates the economic principles of labour potential development and metho dological approaches to its evaluation in higher education institution. The paper founds that the reduction in work activity of higher education institutions’ staff is largely related to the lack of the necessary material and moral incentives and guarantees of personnel’s social protection. The directions of labour potential’s development are discussed. There are also analysed the effectiveness of material incentives and system of privileges and bonuses for employees in higher education institution on the e xample of Sumy State University. It is underlined the priority directions for motivation of scientific activity of teaching staff. Additionally paper proposes recommendations to improve the stimulation system for labour potential development in the university. The paper emphasizes the need to create powerful motivation systems at educational institutions of Ukraine for the labour potential development. It is suggested ways for improving the quality of educational services to students through professional gr owth of teachers and improvement of their skills.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherСумський державний університетru_RU
dc.subjectтрудовий потенціалru_RU
dc.subjectінвестиціїru_RU
dc.subjectекономічна ефективністьru_RU
dc.subjectстимулюванняru_RU
dc.subjectмотиваціяru_RU
dc.subjectтрудовой потенциалru_RU
dc.subjectинвестицииru_RU
dc.subjectкономическая эффективностьru_RU
dc.subjectстимулированиеru_RU
dc.subjectмотивацияru_RU
dc.subjectlabour potentiaru_RU
dc.subjectinvestmentsru_RU
dc.subjecteconomic efficiencyru_RU
dc.subjectincentivesru_RU
dc.subjectmotivationru_RU
dc.titleСтимулювання розвитку трудового потенціалу вищого навчального закладуru_RU
dc.title.alternativeСтимулирование развития трудового потенциала высшего учебного заведенияru_RU
dc.title.alternativeStimulating the Development of Labour Potential of Higher Education Institutionru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Механізм регулювання економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Sotnyk_Kubatko_Barykina_Pronikova.pdf548.13 kBAdobe PDF73Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.