Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78026
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методична доцільність нестандартних уроків з іноземної мови
Other Titles Methodology of non-standard foreign language lessons
Authors Желновач, Т.О.
ORCID
Keywords нестандартні уроки
нестандартные уроки
non-standard lessons
мовленнєва діяльність
речевая деятельность
speech activity
педагогічна практика
педагогическая практика
pedagogical practice
традиційне навчання
традиционное обучение
traditional teaching
навчальна діяльність
учебная деятельность
educational activity
прийоми навчання
приемы обучения
teaching methods
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78026
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Желновач, Т.О. Методична доцільність нестандартних уроків з іноземної мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня «бакалавр»; спец. 035 – філологія (германські мови та літератури (переклад включно) / Т.О. Желновач; наук. керівник C.О. Швачко – Суми : СумДУ, 2020 – 28 с.
Abstract Теоретичне значення: систематизація теоретичних передумов дослідження використання нестандартних уроків при вивченні англійської мови. Під час написання бакалаврської роботи було застосовано метод аналізу психологічної, педагогічної та методичної літератури, завдяки якому було проаналізовано практичне використання нестандартних уроків при вивченні англійської мови. А також було систематизовано види нестандартних уроків з англійської мови та узагальнені особливості і поняття нестандартних уроків завдяки теоретичному методу та методу педагогічного спостереження. Було зроблено наступні висновки: старі традиції втратили своє застосування у навчанні та вихованні підростаючого покоління, що спричинило творче зростання серед провідних викладачів. Почався пошук нових методів та форм навчання, відповідних школі та формуючи в учнів інтерес, творчість, самостійність та активність. «Нестандартний урок» як педагогічний термін включає всі типи уроків, де вчитель та учні активно спілкуються та взаємодіють із навчальним матеріалом.
Теоретическое значение: При написании бакалаврской работы был применен метод анализа психологической, педагогической и методической литературы, благодаря которому было проанализировано практическое использование нестандартных уроков при изучении английского языка. А также были систематизированы виды нестандартных уроков по английскому языку и обобщены особенности и понятия нестандартных уроков благодаря теоретическому метода и метода педагогического наблюдения. Были сделаны следующие выводы: старые традиции потеряли свое применение в обучении и воспитании подрастающего поколения, повлекшее творческий рост среди ведущих преподавателей. Начался поиск новых методов и форм обучения, соответствующих школе и формируя у учащихся интерес, творчество, самостоятельность и активность. «Нестандартный урок» как педагогический термин включает все типы уроков, где учитель и ученики активно общаются и взаимодействуют с учебным материалом.
Theoretical meaning: When writing bachelor's thesis, the method of analysis of psychological, pedagogical and methodical literature was applied, thanks to which the practical use of non-standard lessons in the study of English was analyzed. Also, the types of non-standard lessons in the English language were systematized and the features and concepts of non-standard lessons were generalized thanks to the theoretical method and the method of pedagogical observation. The following conclusions were drawn: the old traditions lost their application in the training and education of the younger generation, which led to creative growth among leading teachers. A search began for new teaching methods and forms appropriate to the school and forming students' interest, creativity, independence and activity. “Non-standard lesson” as a pedagogical term includes all types of lessons where the teacher and students actively communicate and interact with the teaching material
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
684
France France
960345944
Germany Germany
204297388
Greece Greece
3881
Ireland Ireland
29431
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
61140994
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
779905210
United Kingdom United Kingdom
7670401
United States United States
1920691891
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Czechia Czechia
818919
Estonia Estonia
1
Finland Finland
29437
France France
204297426
Georgia Georgia
1
Germany Germany
779905216
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
408594775
Poland Poland
408594779
Russia Russia
960345942
Ukraine Ukraine
-360881463
United Kingdom United Kingdom
61140988
United States United States
779905216
Uzbekistan Uzbekistan
1

Files

File Size Format Downloads
Zhelnovach_Bachelous_paper.pdf 489,25 kB Adobe PDF -1052216055

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.