Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78045
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інтерактивне навчання як варіант інструментальної мотивації при вивченні іноземних мов
Authors Олійник, Д.О.
ORCID
Keywords інтерактивне навчання
интерактивное обучение
interactive training
мотивація
мотивация
motivation
інформаційні технології
информационные технологии
informational technology
дистанційна освіта
дистанционное образование
distant learning
комп’ютерні програми
компьютерные программы
computer programs
групове навчання
групповое обучение
group training
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78045
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Олійник, Д.О. Інтерактивне навчання як варіант інструментальної мотивації при вивченні іноземних мов [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 035 - філологія / Д.О. Олійник; наук. керівник О.А. Кириченко. - Суми: СумДУ, 2020. - 29 с.
Abstract Мета: Вивчення та аналіз інтерактивного навчання як варіанту інструментальної мотивації при вивченні іноземних мов. Теоретичне значення: Полягає у систематизації теоретичних передумов вивчення інтерактивного навчання як варіанту інструментальної мотивації при вивченні іноземних мов. Інтерактивне навчання підвищує мотивацію учнів у вирішенні обговорюваних проблем, що дає емоційний поштовх до подальшої пошукової діяльності учнів, спонукає їх до конкретних дій. Важливим є той факт, що всі успішні в інтерактивному навчанні, кожен сприяє загальному результату групової роботи, процес навчання стає більш значущим та захоплюючим.
Цель: Изучение и анализ интерактивного обучения как варианта инструментальной мотивации при изучении иностранных языков. Теоретическое значение: Заключается в систематизации теоретических предпосылок изучения интерактивного обучения как варианта инструментальной мотивации при изучении иностранных языков. Интерактивное обучение повышает мотивацию учащихся, дает эмоциональный толчок к дальнейшему поисковой деятельности учащихся, побуждает их к конкретным действиям. Важным является тот факт, что все успешные в интерактивном обучении, каждый способствует общему результату групповой работы, процесс обучения становится более значимым и интересным.
Goal: Study and analysis of interactive learning as a variant of instrumental motivation in learning foreign languages. Theoretical meaning: Systematization of theoretical preconditions for the study of interactive learning as a variant of instrumental motivation in the study of foreign languages. Interactive learning increases the motivation of students, which gives an emotional impetus to further research activities of students, encourages them to specific actions. Important is the fact that everyone is successful in interactive learning, everyone contributes to the overall result of group work, the learning process becomes more meaningful and exciting.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
179
Greece Greece
630
Ireland Ireland
6684
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3343
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
19225154
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
1127064
United States United States
19225153
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Canada Canada
11872126
Finland Finland
180
France France
6683
Germany Germany
6683
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Poland Poland
355
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
19225155
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
19225154

Files

File Size Format Downloads
Oliinyk_Bachelous_paper.pdf 718,17 kB Adobe PDF 50336340

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.