Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79274
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оптимізація використання інструментів маркетингових комунікацій для підвищення ефективності просування продукції ТМ "Добряна"
Authors Кадуріна, С.В.
ORCID
Keywords маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communications
ефективність діяльності
эффективность деятельности
efficiency of activity
прибуток
прибыль
profit
просування
продвижение
promotion
бренд
brand
реклама
advertising
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79274
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Кадуріна, С.В. Оптимізація використання інструментів маркетингових комунікацій для підвищення ефективності просування продукції ТМ "Добряна" [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / С.В. Кадуріна; наук. керівник Н.Є. Летуновська. - Суми: СумДУ, 2020. - 57 с.
Abstract Актуальність теми роботи полягає в необхідності розробки на підприємствах ефективного комплексу маркетингових комунікацій для взаємодії зі споживачами, партнерами, персоналом та іншими аудиторіями для отримання своєї вигоди. Метою бакалаврського дослідження є оптимізація використання інструментів маркетингових комунікацій для підвищення ефективності просування продукції ТМ «Добряна». Завдання роботи: дослідити поняття «маркетингова комунікація» у діяльності сучасних підприємств; проаналізувати ринок та основних виробників молочної продукції України; дослідити, які саме комунікаційні інструменти застосовуються на ринку для просування молочної продукції; охарактеризувати Філію «Сумський молочний завод»; розглянути маркетингове середовище досліджуваного підприємства; проаналізувати маркетингову комунікаційну політику; запропонувати напрями вдосконалення комунікаційних інструментів; оцінити ефективність пропонованих заходів з удосконалення. Об’єктом дослідження обрано Філію «Сумський молочний завод» ДП «Аромат». Предметом дослідження є маркетингові комунікації підприємства як чинник підвищення ефективності просування продукції ТМ «Добряна». Методи дослідження: аналіз та синтез, спостереження, порівняння, узагальнення та класифікації, бібліометричний аналіз із застосуванням сучасного програмного забезпечення. Наукова новизна роботи полягає у авторській системі маркетингових комунікацій вітчизняного підприємства та рекомендації з впровадження на підприємстві розробленого комплексу маркетингових комунікацій. Практична значущість роботи. Практичні результати роботи можуть бути використані для підвищення ефективності роботи відділу збуту підприємства молочної галузі.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Egypt Egypt
2733374
Finland Finland
160688
France France
384
Germany Germany
-1172275620
Greece Greece
1
Ireland Ireland
401934
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
615011736
United Kingdom United Kingdom
102065873
United States United States
-1892668202
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
Czechia Czechia
1
Finland Finland
5466729
France France
513644351
Germany Germany
615011741
Italy Italy
401928
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
925222827
Oman Oman
1
Poland Poland
5466727
Romania Romania
1
Russia Russia
66938922
Taiwan Taiwan
1
Turkey Turkey
615011738
Ukraine Ukraine
615011740
United Kingdom United Kingdom
-1892668204
United States United States
-1172275621
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Kadurina_bachelor.pdf 2,82 MB Adobe PDF 297232887

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.