Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79281
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства на прикладі ТОВ "Нова пошта"
Authors Шевчук, С.В.
ORCID
Keywords маркетингова діяльність підприємства
маркетинговая деятельность предприятия
marketing activities of the enterprise
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
інструменти маркетингу
инструменты маркетинга
marketing tools
конкуренція
конкуренция
competition
комплекс маркетингу
комплекс маркетинга
marketing complex
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79281
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Шевчук, С.В. Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства на прикладі ТОВ "Нова пошта" [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / С.В. Шевчук; наук. керівник Н.Є. Летуновська. - Суми: СумДУ, 2020. - 38 с.
Abstract Актуальність теми роботи Конкурентоспроможність підприємства це важлива складова ринкової економіки, в якій поєднуються можливість та ефективність адаптації підприємства до різних умов ринку. Адаптація підприємств до конкурентного середовища проходить у процесі комплексного аналізу діяльності конкурентів, власного ринкового потенціалу. Сьогодні маркетингова діяльність виступає вагомим чинником в формуванні конкурентоспроможності підприємства на ринку. Метою бакалаврського дослідження є теоретичне обґрунтування напрямків удосконалення маркетингової конкурентоспроможності підприємства в сучасних ринкових умовах. Завдання роботи: визначити мету, принципи, напрями маркетингової діяльності підприємства; дослідити складові механізму управління маркетинговою діяльністю; визначити роль маркетингової діяльності в забезпечені конкурентоспроможності підприємства; оцінити господарську та маркетингову діяльність підприємства; запропонувати напрями удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві. Об’єктом дослідження є напрямки забезпечення ефективної маркетингової діяльності в забезпечені конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах господарювання. Предметом дослідження є теоретичні та методичні розробки шляхів забезпечення ефективної маркетингової діяльності підприємства. Методи дослідження – загальнонаукові та спеціальні методи дослідження, структурно-логічний аналіз, метод класифікацій, методи аналізу та синтезу, метод порівняння, графічний та табличний методи. Наукова новизна дослідження: розроблено концепцію та напрямки удосконалення маркетингової діяльності щодо конкурентоспроможності ТОВ «Нова Пошта». Практична значущість дослідження. В роботі представлене власне дослідження маркетингової конкурентоспроможності компанії «Нова Пошта», розроблені опросники та анкети для респондентів.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Austria Austria
571207429
Bulgaria Bulgaria
164974343
Canada Canada
164912
China China
1
Croatia Croatia
113455
Czechia Czechia
377624828
Finland Finland
47464
France France
1345641200
Georgia Georgia
1
Germany Germany
-143931974
Greece Greece
1
Hungary Hungary
377624841
Ireland Ireland
164974348
Italy Italy
215804
Japan Japan
126759
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
164974320
Norway Norway
217591
Poland Poland
1170328535
Portugal Portugal
49198978
Romania Romania
1170328530
Russia Russia
671834803
Serbia Serbia
1
Seychelles Seychelles
1
Slovakia Slovakia
98626
Spain Spain
377624842
Sweden Sweden
88342
Switzerland Switzerland
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-143931970
United Kingdom United Kingdom
671834771
United States United States
164974349
Unknown Country Unknown Country
671834808

Downloads

Austria Austria
1
Canada Canada
360007122
Croatia Croatia
1
Czechia Czechia
377624827
Finland Finland
614089223
Georgia Georgia
1
Germany Germany
-1032182404
India India
1
Italy Italy
174255
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
671834795
Norway Norway
1
Poland Poland
49198968
Portugal Portugal
1
Romania Romania
1170328531
Russia Russia
168797
Seychelles Seychelles
1
Slovakia Slovakia
169150
Spain Spain
377624843
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-143931969
United Kingdom United Kingdom
190527
United States United States
164974342
Unknown Country Unknown Country
52272

Files

File Size Format Downloads
Shevchuk_bachelor.pdf 2,42 MB Adobe PDF -1684644006

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.