Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79281
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства на прикладі ТОВ "Нова пошта" |
Authors |
Шевчук, С.В.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова діяльність підприємства маркетинговая деятельность предприятия marketing activities of the enterprise конкурентоспроможність конкурентоспособность competitiveness інструменти маркетингу инструменты маркетинга marketing tools конкуренція конкуренция competition комплекс маркетингу комплекс маркетинга marketing complex |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79281 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шевчук, С.В. Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства на прикладі ТОВ "Нова пошта" [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / С.В. Шевчук; наук. керівник Н.Є. Летуновська. - Суми: СумДУ, 2020. - 38 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи Конкурентоспроможність підприємства це важлива складова ринкової економіки, в якій поєднуються можливість та ефективність адаптації підприємства до різних умов ринку. Адаптація підприємств до конкурентного середовища проходить у процесі комплексного аналізу діяльності конкурентів, власного ринкового потенціалу. Сьогодні маркетингова діяльність виступає вагомим чинником в формуванні конкурентоспроможності підприємства на ринку.
Метою бакалаврського дослідження є теоретичне обґрунтування напрямків удосконалення маркетингової конкурентоспроможності підприємства в сучасних ринкових умовах.
Завдання роботи: визначити мету, принципи, напрями маркетингової діяльності підприємства; дослідити складові механізму управління маркетинговою діяльністю; визначити роль маркетингової діяльності в забезпечені конкурентоспроможності підприємства; оцінити господарську та маркетингову діяльність підприємства; запропонувати напрями удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві.
Об’єктом дослідження є напрямки забезпечення ефективної маркетингової діяльності в забезпечені конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах господарювання.
Предметом дослідження є теоретичні та методичні розробки шляхів забезпечення ефективної маркетингової діяльності підприємства.
Методи дослідження – загальнонаукові та спеціальні методи дослідження, структурно-логічний аналіз, метод класифікацій, методи аналізу та синтезу, метод порівняння, графічний та табличний методи.
Наукова новизна дослідження: розроблено концепцію та напрямки удосконалення маркетингової діяльності щодо конкурентоспроможності ТОВ «Нова Пошта».
Практична значущість дослідження. В роботі представлене власне дослідження маркетингової конкурентоспроможності компанії «Нова Пошта», розроблені опросники та анкети для респондентів. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
Austria
571207429
Bulgaria
164974343
Canada
164912
China
1
Croatia
113455
Czechia
377624828
Finland
47464
France
1345641200
Georgia
1
Germany
-143931974
Greece
1
Hungary
377624841
Ireland
164974348
Italy
215804
Japan
126759
Lithuania
1
Netherlands
164974320
Norway
217591
Poland
1170328535
Portugal
49198978
Romania
1170328530
Russia
671834803
Serbia
1
Seychelles
1
Slovakia
98626
Spain
377624842
Sweden
88342
Switzerland
1
Turkey
1
Ukraine
-143931970
United Kingdom
671834771
United States
164974349
Unknown Country
671834808
Downloads
Austria
1
Canada
360007122
Croatia
1
Czechia
377624827
Finland
614089223
Georgia
1
Germany
-1032182404
India
1
Italy
174255
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
671834795
Norway
1
Poland
49198968
Portugal
1
Romania
1170328531
Russia
168797
Seychelles
1
Slovakia
169150
Spain
377624843
Sweden
1
Turkey
1
Ukraine
-143931969
United Kingdom
190527
United States
164974342
Unknown Country
52272
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shevchuk_bachelor.pdf | 2,42 MB | Adobe PDF | -1684644006 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.