Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79709
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Популяризація культурно-пізнавальних екскурсій в менеджменті культурних заходівна прикладі м. Суми
Authors Горбачевська, Н.Е.
ORCID
Keywords культурно-пізнавальна екскурсія
культурно-познавательная экскурсия
cultural and educational excursion
соціокультурний продукт
социокультурный продукт
sociocultural product
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79709
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Горбачевська, Н.Е. Популяризація культурно-пізнавальних екскурсій в менеджменті культурних заходівна прикладі м. Суми [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 028 - менеджмент соціокультурної діяльності / Н.Е. Горбачевська; наук. керівник О.Ю. Щербина-Яковлева - Суми: СумДУ, 2020. - 55 с.
Abstract Актуальність теми дипломного дослідження полягає в тому що,сучасний розвиток культурно-пізнавального туризму має позитивну тенденцію на світовому рівні. На успішний розвиток цього виду туризму впливає практично на всі ключові сектори економіки. Динамічний розвиток індустрії туризму дає поштовх до відкриття нових маршрутів подорожей, чисельних туристичних фірм та агенцій.Туристичний продукт являє собою комплекс послуг і товарів, матеріальних і нематеріальних благ та ресурсів, призначених для туристичного споживання, що реалізуються на ринку туристичних послуг. Він є здебільшого вузькоспеціалізованим, має складну, динамічну структуру, пристосовану до зміни попиту, і здатен забезпечити задоволення різноманітних потреб людини, яка подорожує.
Актуальность темы дипломного исследования заключается в том, что современный развитие культурно-познавательного туризма имеет положительную тенденцию на мировом уровне. На развитие этого вида туризма влияет практически на все ключевые секторы экономики. Динамичное развитие индустрии туризма дает толчок к открытию новых маршрутов путешествий, многочисленных туристических фирм и агенций.Туристичний продукт представляет собой комплекс услуг и товаров, материальных и нематериальных благ и ресурсов, предназначенных для туристического потребления, реализуемых на рынке туристических услуг.
The relevance of the topic of the thesis research lies in the fact that the modern development of cultural and educational tourism has a positive trend at the world level. The development of this type of tourism affects almost all key sectors of the economy. The dynamic development of the tourism industry gives impetus to the opening of new travel routes, numerous travel companies and agencies. A tourist product is a complex of services and goods, material and intangible benefits and resources intended for tourist consumption, sold in the tourist services market.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
267
Finland Finland
1
France France
2050472
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
69591
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1879
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
20266775
United Kingdom United Kingdom
381393
United States United States
33929004

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
Czechia Czechia
147529
Finland Finland
147565
France France
11158618
Germany Germany
56699392
Gibraltar Gibraltar
225501
Hungary Hungary
1
India India
273
Ireland Ireland
1
Israel Israel
1
Italy Italy
33929004
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
225543
Poland Poland
263
Portugal Portugal
1
Romania Romania
381397
Russia Russia
1
Spain Spain
11158619
Sweden Sweden
1
Switzerland Switzerland
225533
Ukraine Ukraine
56699390
United Kingdom United Kingdom
2050462
United States United States
33929005
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Gorbachevska_dyp_rob.pdf 923,11 kB Adobe PDF 206978105

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.