Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79719
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості рефлексивності як професійно значущої якості здобувачів освіти за спеціальністю "Психологія" |
Authors |
Борисенкова, К.С.
|
ORCID | |
Keywords |
професійна рефлексія профессиональная рефлексия professional reflection професійно значущі якості профессионально значимые качества professionally significant qualities |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79719 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Борисенкова, К.С. Особливості рефлексивності як професійно значущої якості здобувачів освіти за спеціальністю "Психологія" [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 053 - Психологія / К.С. Борисенкова; наук. керівник Теслик Наталія Миколаївна. - Суми: СумДУ, 2020. - 68 с. |
Abstract |
Особливий інтерес за останній час викликає феномен професійної рефлексії, її місце в різних видах професійного мислення й діяльності та взаємозв’язок із прoфecійним самовизначенням і професійною майстерністю фахівців, для яких рефлексія набуває своєї специфіки і рис, яка полягає в постійному рефлексивному аналізі ситуацій, розуміння контексту як власних дій, так і дій іншої людини. Високий рівень професійної рефлексії є показником переходу професійної діяльності на особистісно-смисловий рівень, чинником актуалізації розвитку високої професійної культури.Проблеми розвитку професійно значущих якостей у студентів психологічних спеціальностей визначається зростанням у нашому суспільстві потреби в ефективній психологічній допомозі різним верствам населення, насамперед молоді та дітям шкільного віку. Зростання попиту на такі послуги підвищує рівень вимог до професіоналізму майбутніх фахівців – психологів. Особый интерес в последнее время вызывает феномен профессиональной рефлексии, ее место в различных видах профессионального мышления и деятельности и взаимосвязь с прoфecийним самоопределением и профессиональным мастерством специалистов, для которых рефлексия приобретает свою специфику и рис, которая заключается в постоянном рефлексивном анализе ситуаций, понимание контекста как собственных действий, так и действий другого человека. Высокий уровень профессиональной рефлексии является показателем перехода профессиональной деятельности на личностно-смысловой уровень, фактором актуализации развития высокой профессиональной культуры. Of particular interest in recent years is the phenomenon of professional reflection, its place in various types of professional thinking and activity and the relationship with professional self-determination and professional skill of specialists, for whom reflection acquires its own specificity and figure, which consists in constant reflective analysis of situations, understanding the context as their own actions and actions of another person. The high level of professional reflection is an indicator of the transition of professional activity to the personal-semantic level, a factor in the actualization of the development of high professional culture. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
China
1
France
1
Germany
1
Greece
384
Ireland
3669
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
1
Romania
43963
Russia
1
Ukraine
2323741
United Kingdom
203954
United States
203963
Downloads
Austria
1
Bulgaria
3659
Czechia
1411847
Estonia
1
Finland
3699
France
1411828
Germany
1411850
Hungary
14485
Ireland
1411844
Italy
1
Japan
223
Lithuania
203977
Moldova
14493
Netherlands
1411838
Norway
1
Poland
1411857
Romania
1
Russia
1411828
Singapore
1
Spain
1
Sweden
1
Turkey
1
Ukraine
2323742
United Kingdom
3654
United States
1411836
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Borisenkova_PL.pdf | 727,24 kB | Adobe PDF | 13862670 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.