Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79723
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Динаміка професійної ідентичності студентів протягом навчання у закладі вищої освіти
Authors Веклич, Т.В.
ORCID
Keywords професійна ідентичність
профессиональная идентичность
professional identity
експериментальне дослідження
экспериментальное исследование
experimental study
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79723
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Веклич, Т.В. Динаміка професійної ідентичності студентів протягом навчання у закладі вищої освіти [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 053 - психологія / Т.В. Веклич; наук. керівник Г.А. Чернякова. - Суми: СумДУ, 2020. - 62 с.
Abstract У сучасній психологічній науці невпинно зростає інтерес до проблеми формування активного суб’єкта діяльності, і зокрема професійної, і тому до особливостей становлення професійної самосвідомості та ідентичності студентської молоді. З вивченням професійної ідентичності можливо пов`язати проблеми студентів, які виникають з початком професійної діяльності. Усвідомлена професійна ідентичність дозволяє студентові визначити своє місце в професійному житті, та зрозуміти і розвинути свої цінності й переконання, адекватні вимоги сучасних соціальних умов і динамічного світу професій. Ідентичність загострює увагу на питанні «Хто я?», яке супроводжує особу протягом життя і у професіональній діяльності. Професійна діяльність постає як взаємозв’язок особистісних характеристик, які забезпечують орієнтацію в світі професій та можливість реалізації особистісного потенціалу у професійній діяльності.
В современной психологической науке постоянно растет интерес к проблеме формирования активного субъекта деятельности, и в частности профессиональной, и поэтому к особенностям становления профессионального самосознания и идентичности студенческой молодежи. С изучением профессиональной идентичности возможно связать проблемы студентов, возникают с началом профессиональной деятельности. Осознанная профессиональная идентичность позволяет студенту определить свое место в профессиональной жизни, и понять и развить свои ценности и убеждения, адекватные требования современных социальных условий и динамичного мира профессий.
In modern psychological science, interest is constantly growing in the problem of the formation of an active subject of activity, and in particular a professional one, and therefore to the peculiarities of the formation of professional self-awareness and identity of student youth. With the study of professional identity, it is possible to connect the problems of students that arise with the beginning of professional activity. Conscious professional identity allows the student to determine their place in professional life, and to understand and develop their values ​​and beliefs, adequate requirements of modern social conditions and the dynamic world of professions.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Australia Australia
1
China China
1
Germany Germany
1
Greece Greece
139
Ireland Ireland
1779
Lithuania Lithuania
1
Serbia Serbia
1
Singapore Singapore
503096
Ukraine Ukraine
88395
United Kingdom United Kingdom
25649
United States United States
258084
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Finland Finland
1
France France
503100
Germany Germany
258084
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
7098
Portugal Portugal
1
Romania Romania
7097
Russia Russia
503099
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
503101
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
877150
United States United States
503098

Files

File Size Format Downloads
Veklich_PL.pdf 879,3 kB Adobe PDF 3161833

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.