Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83582
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Sustainable Development Goals as a Means of Civic initiatives |
Authors |
Mylenkova, Rymma Volodymyrivna
Фольварочна, Т. Petrushenko, Yurii Mykolaiovych Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna Smolennikov, Denys Olehovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6712-7319 http://orcid.org/0000-0001-9902-7577 http://orcid.org/0000-0003-4946-4028 http://orcid.org/0000-0001-8418-051X |
Keywords |
цілі сталого розвитку цели устойчивого развития sustainable development goals кейс стади case study освіта образование education |
Type | Schoolbook |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83582 |
Publisher | University book |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Sustainable Development Goals as a Means of Civic initiatives. Case study handbook / Compiled by: Volha Melnik, Yuriy Petrushenko. Sumy: University book. 2020. 226 p. |
Abstract |
Посібник складений групою авторів з EENCE -
мережі освіти з питань громадянства для використання під час навчальних заходів для просування
Цілей сталого розвитку. Наступні кейси можуть бути застосовані протягом
тренінгів з громадянської освіти для досягнення таких освітніх цілей, як навчання
щодо структурування інформації та зрозумінн значення певних
ЦУР; формування вміння виявляти можливі наслідки та перешкоди для
досягнення ЦУР; демонстрація оптимального вибору можливостей та засобів
для досягнення ЦУР у контексті безлічі рішень. Руководство составлено коллективом авторов EENCE - Сети гражданского просвещения для использования во время учебных мероприятий для продвижения Целей устойчивого развития. Следующие кейсы могут применяться во время тренингов по гражданскому воспитанию для достижения таких образовательных целей, как обучение тому, как как структурировать информацию и понять смысл определенных ЦУР; развивать способность определять возможные последствия и препятствия на пути достижения ЦУР; демонстрация возможности и средств оптимального выбора. The guide has been compiled by a group of authors from the EENCE citizenship education network for use during training events to promote Sustainable Development Goals. The following cases can be applied during citizenship education training to achieve such educational goals as teaching how to structure information and comprehend the meaning of certain SDGs; build the ability to identify possible consequences and obstacles to achieving SDGs; demonstration of the optimal choice possibility and means to achieve SDGs in the context of multiple solutions. |
Appears in Collections: |
Навчальні видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Belgium
1
Botswana
1
China
8686
Côte d’Ivoire
1
Germany
-160029178
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
1452970164
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
2369
Poland
52297927
Singapore
1
Sweden
21323
Switzerland
1
Ukraine
-2020390702
United Kingdom
219614
United States
-2020390703
Unknown Country
-2020390700
Vietnam
55279
Downloads
Canada
31385567
China
2083161843
Estonia
1
France
1
Georgia
1
Germany
-160029177
India
1
Indonesia
734428431
Ireland
85148
Israel
1
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
110555
Poland
52297928
South Korea
1224044
Switzerland
-420658614
Taiwan
200271122
Turkey
1
Ukraine
-2020390701
United Kingdom
143761
United States
2083161845
Unknown Country
-2020390699
Uzbekistan
1224051
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Mylenkova_case study.pdf | 2,47 MB | Adobe PDF | 566025114 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.