Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83832
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Medical content marketing for promotion healthcare services in a region |
Authors |
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
Nazarenko, A.P. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8207-9178 |
Keywords |
просування медичних послуг продвижение медицинских услуг promoting medical services соціальні мережі социальные сети social networks медичний портал медицинский портал medical portal пасивний попит пассивный спрос passive demand сумський регіон сумский регион Sumy region |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83832 |
Publisher | Львівська політехніка |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Letunovska N. Ye., Nazarenko A. P. Medical content marketing for promotion healthcare services in a region // Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, м, Львів, 28-29 квітня 2021 р. Львів : Видавництво Львівської політехніки. С.114-116. |
Abstract |
У тезах контент-маркетинг розглядається як стратегічний маркетинговий та бізнес-процес, спрямований на створення та розповсюдження цінного, релевантного та послідовного контенту для залучення та утримання чітко визначеної аудиторії. Автори зазначають, що унікальна подача матеріалу може дати "вірусний" ефект, який наближає потенційного клієнта до очікуваного ухвалення рішення скористатися послугою певної медичної компанії. В тезисах контент-маркетинг рассматривается как стратегический маркетинговый и бизнес-процесс, направленный на создание и распространение ценного, релевантного и последовательного контента для привлечения и удержания четко определенной аудитории. Авторы отмечают, что уникальная подача материала может дать "вирусный" эффект, который приближает потенциального клиента к ожидаемому принятия решения воспользоваться услугой определенной медицинской компании. In theses, content marketing is seen as a strategic marketing and business process aimed at creating and distributing valuable, relevant and consistent content to attract and retain a clearly defined audience. The authors note that the unique presentation of the material can give a "viral" effect, which brings a potential client closer to the expected decision to use the services of a particular medical company. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Canada
-1486113322
China
1
Egypt
1
Finland
160
France
1
Germany
1826558232
Guatemala
1
India
-646947260
Indonesia
1481
Iran
113481297
Ireland
384279567
Israel
1
Japan
161843
Kenya
1
Lithuania
1
Malaysia
1
Mexico
1
Netherlands
2475
Peru
66319
Philippines
1
Qatar
1
Sweden
1
Taiwan
1
Thailand
12265899
Turkey
1
Ukraine
150108223
United Arab Emirates
12265896
United Kingdom
280850463
United States
1900201014
Unknown Country
1
Vietnam
1663721874
Downloads
Algeria
1
Bahrain
205974
Canada
1
Denmark
1
Egypt
-644673491
France
37879
Hong Kong SAR China
1
India
1826558233
Indonesia
280850457
Iran
1
Ireland
113481298
Israel
1
Japan
1
Lithuania
1
Nigeria
1
Peru
24750
Portugal
1
Sweden
1
Thailand
1
Turkey
280850461
Ukraine
150108224
United Arab Emirates
1
United Kingdom
86753
United States
150108226
Vietnam
298527939
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Letunovska_medical content.pdf | 314,12 kB | Adobe PDF | -1838800580 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.