Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83832
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Medical content marketing for promotion healthcare services in a region
Authors Letunovska, Nataliia Yevhenivna  
Nazarenko, A.P.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-8207-9178
Keywords просування медичних послуг
продвижение медицинских услуг
promoting medical services
соціальні мережі
социальные сети
social networks
медичний портал
медицинский портал
medical portal
пасивний попит
пассивный спрос
passive demand
сумський регіон
сумский регион
Sumy region
Type Conference Papers
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83832
Publisher Львівська політехніка
License Copyright not evaluated
Citation Letunovska N. Ye., Nazarenko A. P. Medical content marketing for promotion healthcare services in a region // Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, м, Львів, 28-29 квітня 2021 р. Львів : Видавництво Львівської політехніки. С.114-116.
Abstract У тезах контент-маркетинг розглядається як стратегічний маркетинговий та бізнес-процес, спрямований на створення та розповсюдження цінного, релевантного та послідовного контенту для залучення та утримання чітко визначеної аудиторії. Автори зазначають, що унікальна подача матеріалу може дати "вірусний" ефект, який наближає потенційного клієнта до очікуваного ухвалення рішення скористатися послугою певної медичної компанії.
В тезисах контент-маркетинг рассматривается как стратегический маркетинговый и бизнес-процесс, направленный на создание и распространение ценного, релевантного и последовательного контента для привлечения и удержания четко определенной аудитории. Авторы отмечают, что уникальная подача материала может дать "вирусный" эффект, который приближает потенциального клиента к ожидаемому принятия решения воспользоваться услугой определенной медицинской компании.
In theses, content marketing is seen as a strategic marketing and business process aimed at creating and distributing valuable, relevant and consistent content to attract and retain a clearly defined audience. The authors note that the unique presentation of the material can give a "viral" effect, which brings a potential client closer to the expected decision to use the services of a particular medical company.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Canada Canada
-1486113322
China China
1
Egypt Egypt
1
Finland Finland
160
France France
1
Germany Germany
1826558232
Guatemala Guatemala
1
India India
-646947260
Indonesia Indonesia
1481
Iran Iran
113481297
Ireland Ireland
384279567
Israel Israel
1
Japan Japan
161843
Kenya Kenya
1
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
1
Mexico Mexico
1
Netherlands Netherlands
2475
Peru Peru
66319
Philippines Philippines
1
Qatar Qatar
1
Sweden Sweden
1
Taiwan Taiwan
1
Thailand Thailand
12265899
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
150108223
United Arab Emirates United Arab Emirates
12265896
United Kingdom United Kingdom
280850463
United States United States
1900201014
Unknown Country Unknown Country
1
Vietnam Vietnam
1663721874

Downloads

Algeria Algeria
1
Bahrain Bahrain
205974
Canada Canada
1
Denmark Denmark
1
Egypt Egypt
-644673491
France France
37879
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
India India
1826558233
Indonesia Indonesia
280850457
Iran Iran
1
Ireland Ireland
113481298
Israel Israel
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Nigeria Nigeria
1
Peru Peru
24750
Portugal Portugal
1
Sweden Sweden
1
Thailand Thailand
1
Turkey Turkey
280850461
Ukraine Ukraine
150108224
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
86753
United States United States
150108226
Vietnam Vietnam
298527939

Files

File Size Format Downloads
Letunovska_medical content.pdf 314,12 kB Adobe PDF -1838800580

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.