Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84313
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз динаміки упорного підшипника ковзання
Authors Гусєв, С.А.
ORCID
Keywords упорний підшипник ковзання
упорный подшипник скольжения
thrust bearing
плівка рідини
пленка жидкости
liquid film
коефіцієнт жорсткості
коэффициент жесткости
stiffness factor
коефіцієнт демпфування
коэффициент демпфирования
damping factor
чисельне моделювання
численное моделирование
numerical simulation
CFD
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84313
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Гусєв, С.А. Аналіз динаміки упорного підшипника ковзання [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавр; спец.: 131 Прикладна механіка / В.В. Гусєв; наук. керівник А.В. Загорулько. – Суми: СумДУ, 2021. – 43 с.
Abstract Підпідшипники з рідкою плівкою широко використовуються в промисловості, забезпечуючи довговічну та надійну роботу на високі значення несучої здатності, що супроводжуються низькими втратами на тертя. Головною перевагою гідродинамічні плівкові підшипники рідини над іншими типами підшипників - це їх посилена динамічна поведінка, особливо при перехідних або ударних навантаженнях. В даний час застосовується системний підхід до виявлення динаміки коефіцієнти геометричних конфігурацій упорного підшипника з використанням моделювання CFD високої складності дані ще не встановлені. Тому вкрай необхідно розробити метод, здатний оцінювати динамічні характеристики складних конструкцій підшипників і дозволяють оцінити відповідь підшипника при перехідних навантаженнях. У цій роботі пропонується обчислювальний підхід для оцінки коефіцієнти жорсткості та демпфування упорних підшипників ThermoHydroDynamic на основі CFD (THD) чисельна модель підшипника розроблена і використана для виконання початкового стаціонарного стану моделювання при заданій швидкості обертання та тяговому навантаженні, а також подальше перехідне моделювання при збільшення або зменшення тягових навантажень. Перше моделювання використовується для розрахунку жорсткості коефіцієнт підшипника при заданих умовах, тоді як останні відповідно обробляються для оцінки коефіцієнта демпфування підшипника при різних значеннях прискорення ротора. Процедура повторюється при різних робочих умовах, отримуючи карту підшипник. Нарешті, генерується одна модель ступеня свободи, яка використовує обчислені значення динамічних коефіцієнтів для оцінки перехідних характеристик підшипників за будь-якої заданої історії тягового навантаження. Запропонована методологія застосовується для порівняння характеристик динамічного відгуку звичайний конічний упорний підшипник із секторними накладками та текстурований конічний упорний підшипник однакові основні розміри.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ТеСЕТ)

Views

China China
1540081074
Czechia Czechia
1
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
Germany Germany
24535
Greece Greece
1
Ireland Ireland
4556034
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
227
Sweden Sweden
2851
Ukraine Ukraine
1406879381
United Kingdom United Kingdom
99181771
United States United States
-948401755
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

China China
1
Ireland Ireland
725047
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
500492496
United Kingdom United Kingdom
99181769
United States United States
295839658

Files

File Size Format Downloads
Gusev_bac_rab.pdf 1,25 MB Adobe PDF 896238972

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.