Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85262
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення системи управління маркетингом та збутом на прикладі СФ ТОВ «Горобина»
Authors Рубан, Д.А.
ORCID
Keywords управління збутом
управление сбытом
sales management
управління продажами
управление продажами
sales management
маркетинг
marketing
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85262
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Рубан Д. А. Удосконалення системи управління маркетингом та збутом на прикладі СФ ТОВ «Горобина» : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 073 – менеджмент / наук. кер. В. О. Лук'янихін. Суми : Сумський державний університет, 2021. 45 с.
Abstract У роботі проведено дослідження теоретичних основ організації системи управління збутом на підприємстві, здійснено огляд основних функцій системи управління збутом. Досліджено процесу формування ефективної системи управління збутовою діяльністю та визначено основні напрямки ефективності просування та реалізації товару на ринку. Проведено організаційно – управлінську характеристику підприємства Слобожанська філія ТОВ «Горобина» та розроблено процес управління збутовою діяльністю для даного підприємства, яке функціонує у сфері харчових технологій на основі застосування системи контролінгу. Розроблено та запропоновано систему стимулювання збуту продукції для ТОВ «Горобина» на основі підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ «Горобина».
The study of the theoretical foundations of the organization of the sales management system at the enterprise, a review of the main functions of the sales management system. The process of formation of an effective sales management system is studied and the main directions of efficiency of promotion and sale of goods on the market are determined. The organizational and managerial characteristics of the enterprise Slobozhanska branch of LLC «Gorobina» are carried out and the process of management of sales activity for the given enterprise which functions in the field of food technologies on the basis of application of controlling system is developed. The system of stimulation of sale of production for LLC Gorobina on the basis of advertising activity is developed and offered and the estimation of advertising activity of LLC Gorobina is carried out.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
13858857
Germany Germany
138957
Ireland Ireland
27786
Israel Israel
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
48262
Romania Romania
1
Spain Spain
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
95078344
United Kingdom United Kingdom
966828
United States United States
95078347
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
Czechia Czechia
54468599
France France
34163731
Germany Germany
13858859
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1452
Netherlands Netherlands
7412841
Poland Poland
737184
Spain Spain
7412844
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
95078348
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
95078343

Files

File Size Format Downloads
Ruban_bac_rob.pdf 503,61 kB Adobe PDF 308212205

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.