Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86689
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління закладами вищої освіти в умовах пандемії (на прикладі СумДУ) |
Authors |
Вернидуб, О.М.
|
ORCID | |
Keywords |
пандемія пандемия pandemic вища освіта высшее образование higher education заклади вищої освіти учереждения высшего образования institutions of higher education здобувач освіти соискатель образования applicant |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86689 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Вернидуб О. М. Управління закладами вищої освіти в умовах пандемії (на прикладі СумДУ) :робота на здобуття кваліфікаційного рівня магістр : спец. 281-публічне управління та адміністрування (державна служба) /наук. кер. А. Ю. Жулавський. Суми : Сумський державний університет, 2021.49 с. |
Abstract |
В роботі досліджені основні причини переходу до он-лайн освіти під час пандемії Covid – 19. Досліджено історію впровадження карантину та функціонування системи вищої освіти як в Україні, так і за кордоном.
На основі опитування студентів виявлені основні проблеми у освіті під час пандемії Covid - 19: відсутність професійно-розроблених програм онлайн-навчання, недостатнє фінансування, необхідність методичної підготовки викладачів для роботи зі студентами онлайн тощо.
Розроблені основні рекомендації формування державної політики щодо реформування вищої освіти у часи викликів Covid – 19. На прикладі СумДУ запропоновано впровадження єдиної он-лайн платформи, яка б об’єднала студентів та викладачів, дозволила вибудовувати комунікацію тощо. Порахована економічна ефективність цих заходів В работе исследованы основные причины перехода в он-лайн образование во время пандемии Covid – 19. Исследована история внедрения карантина и функционирования системы высшего образования как в Украине, так и за рубежом. На основе опроса студентов выявлены основные проблемы в образовании во время пандемии Covid-19: отсутствие профессионально разработанных программ онлайн-обучения, недостаточное финансирование, необходимость методической подготовки преподавателей для работы со студентами онлайн и т.д. Разработаны основные рекомендации формирования государственной политики по реформированию высшего образования во времена пандемии Covid – 19. На примере СумГУ предложено внедрение единой он-лайн платформы, которая бы объединила студентов и преподавателей, позволила выстраивать коммуникацию и т.д. Подсчитана экономическая эффективность этих мер. The work examines the main reasons for the transition to online education during the pandemic of Covid - 19. The history of quarantine and the functioning of the higher education system both in Ukraine and abroad. Based on a survey of students, the main problems in education during the Covid - 19 pandemic were identified: lack of professionally developed online learning programs, insufficient funding, the need for methodological training of teachers to work with students online ets. The main recommendations for the formation of state policy on reforming higher education during the Covid pandemic were developed. The economic efficiency of these measures is considered |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
729
China
1
Finland
30
Greece
163
Ireland
5898
Lithuania
1
Ukraine
758650
United Kingdom
77801
United States
5168602
Unknown Country
259213
Downloads
Australia
1
Finland
1
France
259211
Germany
727
Ireland
364
Lithuania
1
Ukraine
758651
United Kingdom
1
United States
5168602
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Wernidub_mug_rob.pdf | 1,31 MB | Adobe PDF | 6187559 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.